Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzývám tě, řeko

22. 03. 2001
4
0
1907
Autor
Stínovlas

Mučí mne trýzeň, vodo plynoucí tiše, pro útěchu jsem řeko, ke tvým břehům přišel. Vem si mě řeko přívalem zesílelá, uhas mi horkost. co v nitru zdivočela. Proudy tvé vzývám. Až jednou navštíví tvé břehy stinné a postojí tam, co cesta se vine, vzpomeň si řeko. Utiš hlasitý racků rej. Až pohlédne v hloubky, jen pro ni zašeptej, že jsem ji miloval.
Andelain
14. 03. 2002
Dát tip
Ayia!

Carodej
28. 03. 2001
Dát tip
Stínovlasko..............dolehla na mne z toho tíha.....

Stínovlas
28. 03. 2001
Dát tip
Jsem ráda, že báseň vzbuzuje pocity, jaké vzbudit má. Abych Ti trošku napravila pocit, koukni se na "Těším se na tebe". :o)

rire
28. 03. 2001
Dát tip
miluji reku... utapim sve oci ve spodnich proudech v odlescich Slunce a kdyz prijdou sedive dny sumeni reky mi zpiva do duse

Albireo
22. 03. 2001
Dát tip
Tak tohle se mi líbí. Tipovitě. Jenom mně zaráží velice nezvyklý tvar "zesílelá", ale nevím, jak ho adekvátně nahradit. "Zesílená" je něco jiného a "zesílivší" zase archaické. Snad "posílená" nebo "zmohutnělá".

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Jo, posílená by se tam taky dobře hodilo.

Pěkný, moc pěkný..... a tip.

Vyjan
22. 03. 2001
Dát tip
Báseň jistě procítěná, věřím, že i prožitá. A přece pro čtenáře poezie už mockrát čtená. Bojím se, že už Jan Neruda by ji označil za zastaralou.

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Nepociťuji hlad po ještě nepopsaných tématech. Věřím, že taková ani nejsou.Láska a bolest světem vládne a proto se bude stále objevovat i v básních. Tedy i v mých.

Vyjan
22. 03. 2001
Dát tip
Nekritizoval jsem výběr tématu, ale způsob podaní.

Vyjan
22. 03. 2001
Dát tip
Vůbec jsem neměl na mysli výběr tématu, nýbrž způsob zpracování (scenérie, symbolika, slovník, syntax). Nejsem zase tak blbý, abych si myslel, že se dnes už nedá psát o lásce.

Pája
22. 03. 2001
Dát tip
hezké

ruby
22. 03. 2001
Dát tip
viz vyjan

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Jsem archaický typ - tedy používám zastaralý způsob vyjádření. Tolik k mému způsobu psaní. Vyjane, to si přece nemyslím (žes blbý) :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru