Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEMŮŽU TĚ NECHAT JEN TAK ODEJÍT

22. 03. 2001
2
0
1503
Autor
Kamenna_Tvar

*říjen 2000

Nemůžu Tě nechat jen tak odejít, protože bych si to vyčítala do konce života. Nesnesla bych ten pohled na Tvoje záda až by´s odcházel navždycky. I když si možná myslíš, že nejsi zajímavý, mně zajímáš tak, že musím stále myslet na to, jak by ses zachoval v situaci, ve které se nacházím, co bys řekl, jak by ses podíval, tak moc mi chybíš. Už nejsem nešťastná jako jsem bývala, když jsem bezmezně milovala jen Tvojí tvář, ale stýská se mi, když dlouho neslyším Tvůj melodický hlas. Prostě si jen přeji, abys tu byl... Už jsem si moc zvykla na Tvojí přítomnost Tvoje myšlenky a postřehy na proud Tvé řeči, když myslíš nahlas a Tvé myšlenky se mění ve Tvých ústech na slova. Zvykla jsem si slyšet Tvůj názor a vidět Tvé reakce na situace, ve kterých se nacházíš. Ani netušíš, jak moc mi to všechno chybí. Zřejmě Tě začínám mít ráda opravdu ráda zvláštně ráda. Asi protože jsi právě takový, jako jsem doufala jsi přesně takový, jak jsem si vysnila jsi přesně tím, koho jsem tak dlouho hledala a jsi taky tím, na koho jsem tak dlouho čekala. Teď to ale nesmíme zkazit musíme se snažit bojovat s naším strachem, že jeden druhému ublížíme že jeden druhého opustíme musíme si uvědomit, že zkrátka patříme k sobě já k Tobě a Ty ke mně...
Jochanien
28. 03. 2001
Dát tip
to je krásné (*) z duše ze srdce z Tebe...Ť!

Vyjan: Tak těď tak trochu nechápu. Jednou píšeš, že je to moc konkrétní a mělo by to být obecnější a podruhé, že je to moc obecné a mělo by to být konkrétnější. Tak jak to vlastně je? Rire: Děkuji Ti a i všem ostatním za podporu!!!!!

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Mě to spíš přijde jako dopis.

rire
22. 03. 2001
Dát tip
*! ...a zrovna ten strach to zbori "... Pochopila, ze vsichni lide jdou zivotem a udalostmi vzdycky jen vedle sebe a ze nikdy nic dve bytosti doopravdy nespoji. Zrada toho, jemuz venovala vsechnu svou duveru, ji presvedcila, ze ostatni lide, vsichni ostatni ji budou jen lhostejnymi sousedy na te kratke ci dlouhe pouti, vesele ci smutne, podle udalosti, jez nelze predem uhodnout. Pochopila, ze i v naruci toho muze, kdyz myslela, ze je s nim spojena, ze do neho vstoupila, ze jejich duse tvori jedno telo a jednu dusi, se k sobe vlastne jen ponekud priblizili a jen se dotkli temi neproniknutelnymi obaly, do nichz tajemna priroda uzavrela a jimiz oddelila lidske bytosti. Videla, ze nikdo nikdy nedokazal a nedokaze rozbit tu neviditelnou prehradu, ktera stavi lidske tvory tak daleko od sebe jako hvezdy na nebi. Pochopila marne usili, znovu a znovu vynakladane od sameho stvoreni cloveka, neunavne usili lidi roztrhnout tu schranku, v niz se zmita jejich duse naveky uzavrena, navzdy osamocena, usili pazi, rtu, oci rozechveleho naheho tela, usili lasky, jez se vycerpava v polibcich a nedokaze vic nez dat zivot dalsimu, stejne opustenemu tvoru..." Guy de Maupassant, Mont Oriol ....

rire
22. 03. 2001
Dát tip
...
...devenka stesti a mladenec zal spi v jedne posteli kterou jim vitr stlal v platenych hazukach se tuli ve spanku z jednoho talire snidaji pohanku ona ma bily slojir, on chodi v cerne kutne milenci pod oboji, jak vesele tak smutne v drevene korence seminka po bodlaci divenka s mladencem dva vecni rozsevaci
J. Nohavica

Vyjan
22. 03. 2001
Dát tip
Myslím, že bys měla šetřit řádky a psát je od levého až k pravému okraji stránky. Psát ve verších není jen psát krátké řádky. Tohle je dopis. Napiš ho normálním způsobem a pošli tomu, komu patří. Je určen jen jednomu konkrétnímu adresátovi, ne čtenářské obci.

rire
22. 03. 2001
Dát tip
Vyjan: a stejne se mi to libi!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru