Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maturitní ples

06. 04. 2001
3
0
1472
Autor
Ondrej_Fiala

... to mi bylo 18, a právě jsem se rozešel se svou holkou... no a nějak mi při jejím maturáku bylo smutno... tak jsem jí druhej den poslal tohle...

Noc, čirá jezerní hladina zalitá modrým mrazem se zvolna snáší na zem… - ples právě začíná - Tvá víčka od řasenky touhou se zachvívají tiše se usmívají neóny rudé rtěnky - ó sláva celé školy - Neóny, neóny, neóny. …neóny, které mě bolí… - Šaty jasně září. …pomalu teče noc, jež sčítá v kalendáři prázdné dny do vánoc… - Přišla celá rodinka. Tatínek, maminka sestřičky, bratříček zástupy tetiček strejda a babička rozverná kmotřička… …nikdo z nich nechybí jak také mohli by…! - ó sláva celé školy - …a to mě bolí, že už nescházím… - V sále hrají. Valčík. Opojeni vínem, někteří postávají a jiní tančí. Maminka se svým synem, tatínek zase s dcerou a Tvoje velké oči sní, když je do náručí jiné berou… …a to moc bolí… Tak. Rodiče pyšni na své dítě pozvedli sklenky na počest - to asi zrovna šerpují Tě - …obloha plná hvězd… - to asi zrovna na prsou bílá zazáří - …slzy mi tečou po tváři… - to tleská sál - …marně jsi milovala, marně jsem miloval… …a to bolí, to bolí… (1998)
LILINKA
12. 04. 2001
Dát tip
Smutné! Ale mě se to líbí.

CZlovek
10. 04. 2001
Dát tip
............ .............. ..................Nádherný! ť*! A jak na to zareagovala?

Stínovlas
06. 04. 2001
Dát tip
Některé řádky tam vyloženě přebývají. Kdyby tam nebyly, snad by to bylo i na tip. Zkus na tím ještě popřemýšlet.

Verita
06. 04. 2001
Dát tip
opravdu dobré

Kytička
06. 04. 2001
Dát tip
Hezké a smutné

Astalavista
06. 04. 2001
Dát tip
Podle mě to na tip je. Dokážu se do toho dostat, možná až příliš živě.*

maty
06. 04. 2001
Dát tip
Kdybych dostala v 18 letech tak hezkou báseň,asi bych se nerozcházela... Tip.

Rastin
06. 04. 2001
Dát tip
Ufff... řekl bych, že pro tu dívčinu to asi bylo dost silný kafe, Ondro.

Funda
01. 04. 2001
Dát tip
Krasosmutnění. Jiný výraz se pro to v mé mysli nenalézá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru