Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiný život 2 : Žárlivá Wayleen

18. 07. 2006
0
0
491
Autor
Slytherin
Od doby, kdy se Larry stal členem rodiny Shadowových, vedl úplně jiný život. V noci bděl a ve dne spal. Kvůli potravě napadal v parku lidi a hodně času trávil na hřbitově s Wayleen. Dříve to takhle nebylo.....
Larry seděl na hřbitovní zdi. Přemýšlel o předchozím životě. O životě, kdy nebyl nucen napadat lidi kvůli potravě, kdy měl rád slunce, trávil čas s kamarády, chodil s normálními děvčaty..... Vše se změnilo, když potkal Wayleen.
Seděla v baru, v tmavém koutě. S nikým nemluvila a vypadalo to, že ji až na Larryho nikdo nevidí. Larry k ní zamířil.
,,Smím si přisednout?" zeptal se zdvořile.
Upírka přikývla. Larry se posadil naproti ní a dali se do řeči. Povídali si o neobvyklých tématech. O smrti, temnotě, hřbitovech, krvi.....
Zajímavé děvče, pomyslel si Larry.
Po tomto rozhovoru oba vyšli ven. Do temné a chladné noci. Upírka na sobě měla jen černé saténové šaty.
,,Není ti zima?" podivil se Larry. Vzal její dlaň do své. ,,Jsi úplně studená."
,,Ale mě není zima," řekla tajemně.
,,Je ti dobře? Jsi úplně bledá."
,,Není mi dobře. Mám žízeň."
Upírka ho objala. Přiblížila svá ústa k jeho krku. ,,Musím jít," řekla a odešla.
Larry zůstal sám.
Proč tak najednou odešla?pomyslel si. Možná jsem jí nebyl sympatický.Stejně je zvláštní.....

Celou cestu domů musel Larry na to tajemné děvče myslet. Chtěl se s ní sejít, ale nevěděl, jak jí to má dát vědět. Neměl na ni žádný kontakt....
brv Další noc zašel do toho samého baru. Seděla tam. Ve stejném koutě.
Znovu si povídali o stejných věcech a znovu se spolu šli projít. ,,Proč jsi včera vlastně odešla?" ptal se Larry.
,,Nebylo mi dobře," odpověděla.
,,Vypadá to, že ani dneska ti není dobře."
,,Je mi mnohem lépe než včera. Večeřela jsem."
,,Aha. A copak jsi měla dobrého?"
,,Krev. Jsem upírka."
Larry tomu nevěřil. Dělá si ze mě legraci, pomyslel si. ,,Dobrý vtip," uchechtl se.
,,Ale to není vtip," řekla upírka vycenila své špičáky.
Larry od ní ustoupil. Nedělala si legraci. ,,Dobře. Jsi upírka a chceš mi vysát krev, viď?"
,,Bez tvého souhlasu ne. Líbíš se mi. Nechám tě být. Ale kdybys se mnou chtěl být víc, být se mnou navždy, zařídím to." Samozřejmě, že by s ní chtěl být víc. Moc se mu líbila a měl pocit, že s ní může strávit zbytek svého života. Zamiloval se jako nikdy v životě.
Přistoupil blíž. Dostal ten nejkrásnější polibek ve svém životě. Nechtěl, aby to skončilo.
,,CHtěl bych být pořád s tebou. Už navždy....."

,,Larry," Wayleenin hlas vyrušil Larryho, kterému v hlavě probíhaly vzpomínky. ,,Pojď do hrobky, je tam smrtelník. Bude to naše oběť při slavnostním úplňku."
Larry se podíval na měsíc. Byl v úplňku, rudý, jako krev. Seskočil ze zdi a šel s Wayleen do hrobky.
Uprostřed sálu byl dav upírů, kteří něco nebo spíše někoho obdivovali.
Larry se prodral mezi ně. Spatřil dívku ležící na skleněném stole.
,,Elizabeth!" vykřikl. Všichni na něj upřeli zrak.
Elizabeth byla Larryho bývalá přítelkyně, se kterou se před dvěma roky rozešel.
,,Ty ji znáš?" zeptala se Wayleen.
,,Je to moje bývalá přítelkyně."
,,Takže ti nebude vadit, když to bude oběť nebo ano?"
,,Jistě, že bude, vždyť....."
,,Vždyť co?! Máš rád přece mě!" ,,Takže ti nebude vadit tohle!"
Wayleen vzala dýku, ležící vedle Elizabeth, do obou rukou.
Bodla Elizabeth, která dosud byla v bezvědomí, do hrudi.



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru