Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiný život 5: Zabíječi upírů

20. 07. 2006
0
0
652
Autor
Slytherin
Larry ležel v rakvi a nechal myšlenky volně proplouvat hlavou. Přemýšlel o Wayleen, o Draconovi a o dalších jiných věcech až nakonec usnul. Když se probudil, někdo zaklepal na jeho dveře. Nebyl to Dracon.
,,Ahoj," pozdravil ho neznámý upír.
,,Ahoj," řekl Larry a vylezl ze své rakve.
,,Otec mi řekl, že máme nového Warblooda, tak jsem ho přišel přivítat," pousmál se upír. ,,Jmenuji se Dracen."
,,Jsem Larry."
Oba upíři si podali ruce. Vyšli z Larryho pokoje a vydali se ven. Cestu jim však zablokoval jeden z Warbloodů.
,,Potřebuješ něco Bloodere?" zeptal se netrpělivě Dracen. ,,Chceme totiž s Larrym jít ven."
,,Musíte být opatrní," řekl trochu nervózně Blooder. ,,Otec říkal, že se to všude hemží zabíječi upírů."
,,Ale, ale. Co tak najednou? Vždyť se tady neukázali už dvacet let."
,,Protože tu už dvacet let nikdo nezemřel záhadnou smrtí. A komu jinému to lidé mohou dávat za vinu než nám. Musíte si dávat pozor."
Blooder odešel. Larry si vzpomněl na dvě dívky, které minulou noc zabil. Jedné prokousl hrdlo a druhou roztrhal na kusy.
,,Je ti něco?" zeptal se ho Draken, který v jeho tváři zpozoroval mírnou nervozitu. ,,Přece se nebojíš těch zabíječů upírů. Vždyť nikdy žádného upíra nezabili."
,,Ne, nebojím se jich. Jdeme."
Oba upíři si šli vyhlédnout své oběti do jednoho nedalekého baru. Posadili se ke stolu v tmavém koutě. Sledovali přicházející a odcházející lidi. Největší pozornost věnovali dvěma dívkám, které se rozhlížely po baru a hledaly místo k sezení. Jakmile spatřili Larryho s Dracenem, kteří si přáli právě to, aby si jich všimly, zamířili k nim.
,,Je tu volno?" zeptala se jedna z nich.
,,Samozřejmě," odpověděl Draken. Obě dívky si k nim přisedly.
,,Mám objednat něco k pití?" zeptal se zdvořile Larry a nespustil z obou dívek oči, stejně jako Draken.
,,Třeba colu?"
,,Dobře," řekl Larry a zvedl se. Zamířil k barovému pultu, za chvíli se vrátil se dvěmi sklenicemi tmavého nápoje a položil je na stůl.
,,Vy nic pít nebudete?" zeptala se jedna z dívek.
,,Ne. Tady nemají to, co my máme rádi," odpověděl Dracen.
Během rozhovoru Larry s Dracenem zjistili, že se dívky jmenují Jessica a Hannah a oběma jim je devatenáct let. o Konečně se podařilo vylákat je ven. Nebylo to nijak složité. Chvíli se všichni procházeli a pak se Jessica s Hannah zastavily.
,,Co je?" zeptal se Draken. ,,Neříkejte, že už musíte jít domů?"
,,To ne," odpověděla Jessica. ,,Ale musíme udělat něco jiného," dodala.
,,Co?" zeptal se s úsměvem Dracen a přistoupil k Hannah.
,,Nepřibližuj se ke mě!" křikla na něj.
,,Co to s vámi je?" ptal se nechápavě Larry.
,,Víme, že jste upíři. Poznaly jsme to, hned, jak jsme vás uviděly!" vysvětlovala Jessica a vytáhla z kabelky kůl a kladívko.
Hannah vytáhla stříbrnou dýku a pomalu se s ní přibližovala k Dracenovi.
,,Vy jste zabíječky upírů?" zeptal se Larry.
,,Ano. Patříme do party zabíječů," řekla Jessica. ,,Když vás dva zabijeme, dostaneme finanční odměnu," usmála se.
,,A když zabijeme my vás, tak dostaneme svoji potravu," řekl Dracen a jedním úderem ruky vyrazil Hannah dýku z ruky. Zbraň odlétla několik metrů daleko. ,,Umíš bojovat holýma rukama?" zeptal se s úsměvem.
,,Hannah, pojď rychle ke mě!" přikázala Jessica, stále držící kůl a kladívko.
,,Ale, ale, nikam nepůjdeš, Hannah," Dracen si dívku přitáhl k sobě.
Larry už pocítil nesnesitelný hlad. Upřel oči na Jessicu. Šel stále k ní a ona pomalu couvala.
,,Nepřibližuj se ke mě! Mám zbraň!" volala výhružně, ale to hladového upíra moc neděsilo.
,,Dělej, Larry! Kousni!" popichoval ho Dracen a zakousl se Hannah do krku. Té se podlomila kolena a upír vysával krev ze zesláblého těla.
Jessica zaútočila. Larry chytil kůl i s kladívkem do obou rukou a zahodil je. Popadl Jessicu za ruku a přiblížil se k jejímu krku. Někdo mu skočil na záda. Zřejmě ze stromu. Pustil Jessicu. Začal boj s dalším zabíječem upírů. Stačilo několik úderů a mladík byl v bezvědomí. Jessica už nikde nebyla. Utekla. Larry přistoupil k probírajícímu se zabíječi.
,,Vždyť jsem říkal, že přes den jsou nejslabší," mumlal. ,,V noci neměly chodit."
Larry už se neudržel. Kousl mladíka do tepny na krku a sál. Po chvíli k němu došel Dracen s ústy celými od krve, která si zrovna utíral.
,,Musíme je někam dát," řekl. Vzal do náruče Hannah šel směrem k hrobce.
Larry ho následoval s mladíkem přehozeným přes rameno. Došli na hřbitov a tam je ukryli do své hrobky.
,,Ale vždyť oni nejsou mrtví!" vyjekl Dracen, když je dávali do rakví. ,,Budou to taky upíři!"
Larry se podíval na bledého mladíka, který se začínal probouzet. Hleděl na ně žlutýma očima.
,,Kde to jsem?" ozval se ženský hlas. Byla to Hannah, která seděla v rakvi. Stala se z ní upírka.
,,V novém domově," usmál se na ni Dracen a blýsklo se mu v očích.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru