Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiný život 6: Stesk

20. 07. 2006
0
0
604
Autor
Slytherin
V sále se konal sraz. Všichni čekali na Dracona, který za chvíli stanul na stupínku a promluvil.
,,Máme mezi sebou dva nové Warbloody," řekl. ,,Jsou to bývalí zabíječi upírů. Chci abyste z každého zabíječe udělali jednoho nového Warblooda. Děkuji za vyslechnutí. To je vše."
Sešel ze stupínku a šel ven.
Všichni Warbloodovi vyšli ven. Vyháněl je hlad. Mezi hladovými upíry byli i Larry s Dracenem a jejich noví společníci, bývalí zabíječí upírů, Hannah a Bruce. Dracen se do Hannah nějak zakoukával. Larrymu se dnes čím dál více dostávala do hlavy Wayleen. Něco ho k ní táhlo.
Vyšli ven do temné noci. Tváře jim hladil chladný noční vánek, do kterého se vmísil pach krve. Všichni čtyři šli do parku. Vedl je Larry. Šel směrem, kde bydlela Wayleen. Dorazili na hřbitov a zamířili k hrobce.
,,Kam to vlastně jdeme?“ zeptal se Dracen, jdoucí v ruku v ruce s Hannah.
,,No…ani nevím,“ odpověděl Larry.“
Dracen se na něho nechápavě podíval. ,,Tak jdeme jinam ne?“ řekl. „Nebo myslíš, že se tady objeví zabíječi upírů?“
,,Možná ano,“ řekla Hannah. „Pravděpodobně se tu objeví.“
,,Má pravdu. Patřila přece mezi zabíječe,“ dodal Bruce.
,,Dobře,“ přikývl Dracen, „Počkáme tady.“ Odešel s Hannah stranou. Začali se spolu mazlit.
Larry by rád byl na Dracenově místě. A na místě Hannah by s ním mohla být Wayleen…..
„Někdo támhle jde,“ vyrušil ho z myšlenek na Wayleen Bruce.
Podíval se směrem, kam Bruce ukazoval. Spatřil čtyřčlennou partu lidí, procházející hřbitovními vraty. Na krku měli stříbrné kříže a v rukou kůly s kladívky.
,,Další nezkušení,” zabručel Bruce. ,,Měli by chodit ve dne, kdy jsme nejslabší.”
„Je to pro nás výhoda,“ řekl Larry a šel směrem k partě zabíječů.
,,Hele, upír!“ zakřičel jeden z nich. ,,Na něj!“
Celá parta se na Larryho vrhla s napřaženými kůly. Zezadu na ně ale zaútočili Dracen, Hannah a Bruce. Drápy se zaryly do zad a rozdrásaly své oběti. Ostré zuby pronikly skrz krk a do úst se dostala životodárná teplá tekutina.
Larrymu zase vtrhla do mysli Wayleen. Potřeboval za ní jít. Zvedl se od zakousnutého mladíka a zamířil k hrobce. Vešel dovnitř, potom do sálu a tam ji spatřil. Nevypadala nějak šťastně, když ho uviděla, ale přece jenom se k němu rozeběhla a objala ho. Byl to příjemný pocit, znovu ji vidět, znovu cítit její doteky. Ale stejně ho něco rozrušovalo. Její smutek. Když se mu podívala do tváře, spatřil třpyt slz.
,,Co se děje?“zeptal se a přitom ji hladil po vlasech.
,,Zabíječi už vybili skoro celý náš rod,“ řekla smutně.
Znovu ji objal. Nevěděl, co říct. Možná, že udělal dobře, když od nich odešel. Už by taky nemusel žít…..
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru