Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ego sum Rex Tibi

20. 07. 2006
0
0
587
Autor
sirAzazel

myslíš, že Bůh přečte Tvé myšlenky?

ano?

a myslíš že já je přečtu?

ne?

co když jsem Bůh já?

ne?

tak se rozhlídni kolem

nic?

myslíš že Bůh je neviditelný?

ano?

tak ho přece nemůžeš vidět?

 

mě taky nikde  kolem nevidíš

jak víš že tedy nejsem Bůh?


ego sum Rex Tibi co to je za hovadinu já jsem si sama sobě rex jinak viz. protiproudu

protiproudu
20. 07. 2006
Dát tip
V pořádku .-)

sirAzazel
20. 07. 2006
Dát tip
pokud svoji kritiku bereš jako kritiku díla a né jako doporučení, nebo snahu o moje napravení tak můžu s klidem říct že děkuji. Pak-li že to cítím jako výtku typu ruce pryč tak se mi nediv:) nebudu přemýšlet nad něčím co vyplodím za půl minutky pač mě to pomůže se odreagovat:)

protiproudu
20. 07. 2006
Dát tip
Tak tu máme jeden z mnoha případů, kdy zasadíme-li autorovi negativní kritiku, autor oplácí negativní kritikou, aniž by nad dílem přemýšlel. Kdyby autor věděl, že to s ním myslím dobře, jistě by se nechoval jako malý Jaroslav.

protiproudu
20. 07. 2006
Dát tip
Tak tu máme jeden z mnoha případů, kdy zasadíme-li autorovi negativní kritiku, autor oplácí negativní kritikou, aniž by nad dílem přemýšlel. Kdyby autor věděl, že to s ním myslím dobře, jistě by se nechoval jako malý Jaroslav.

protiproudu
20. 07. 2006
Dát tip
ách jo. Zůstaňme u vzácného "vím že nic nevím" a nepouštějme se do zbytčených sítí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru