Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

večerní stíny

20. 07. 2006
2
7
1923
Autor
marigold_ana
Každý večer 
vidím z ulice 
stín ploužící se
za tebou

7 názorů

dobrá, vyřídím..

Paulart
28. 11. 2006
Dát tip
V nočním lese se člověk víc bojí, tak nějak živočišně, dávně. Asi ten strach pochází z dob, kdy ještě žila okolo něj dravá zvířata. Teď je to v lese v noci přívětivější než ve městě. Pozdravuj Prahu, určitě tam máš víc inspiračních zdrojů než já na maloměstě.

jak kdy a asi i kde... no.. ale rozhodně víc nebezpečnější než v přírodě.. Šumava je dobrá, máme tam chalupu.. takže celkem vím..

Paulart
28. 11. 2006
Dát tip
V Praze je to nebezpečný, ne, chodit po nocích? Já jsem ze Šumavy, z Vimperka, tam to není asi tak ostrý. Ale noc mám ráda - pro ty stíny a zostřený sluch třeba :-)

myslela jsem to spíš tak, že stín se za ním plouží, takže to první... noční ulice jsou nejlepší... ani mi teď nevadí, že už je tak brzo tma... ve městě.. u mě v Praze.. to mam strašně ráda... večerní procházky..

Paulart
28. 11. 2006
Dát tip
Taky noční ulice. On odešel, stín se za ním plouží? Nebo přichází, stín jej předchází?

waldekke
25. 07. 2006
Dát tip
jo, nebo ho kopni mezi nohy! hajzla

mmm... když myslíš:)

waldekke
25. 07. 2006
Dát tip
zavolej na něj policajty.

stenos
23. 07. 2006
Dát tip
Vůbec to není špatná haiku...

jorel
23. 07. 2006
Dát tip
nástřel dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru