Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

niečo viac

31. 07. 2006
5
0
1323
Autor
liam

Nepoznám lepší pocit, Ako sedieť oproti sebe V obľúbenom bare So svojím najlepším priateľom A milenkou, Ktorá ma takmer dostala do blázinca. Popíjať pivo A nejaké jedovaté drinky, Ignorovať prekrikujúci juke box, So starým hitom, Večne sa opakujúcej melódie Z čias, keď sme ešte ako deti Postávali na rohu periférie A fajčili lacné cigarety. Netuším, či existuje niečo viac, Než tvár priateľa Oproti Pohár piva na stole, A popolník plný špakov, A každý jeden vyzerá Ako vyhasnutá spomienka Na šialené časy Plné lásky, a sexu, A objavovania ženských tiel. Obávam sa, Že v jeden daždivý deň, Presne ako včerajšie popoludnie O všetko prídem. O najlepších priateľov, Milenku, ktorá ma doháňa k šialenstvu, Všetky cigarety, Ba aj o to pivo na stole, Dokonca je možne, Že v jeden deň Prídem aj o vlastný život.


Renas
06. 08. 2006
Dát tip
*

obluda
31. 07. 2006
Dát tip
taketo mozem

....sebalaska...je fajn... ...miestam sice mozno natianute zbytocne....ale nejak zvlast mi to nevadilo...gut...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru