Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro citnutí

23. 03. 2001
6
0
1231
Autor
kosa

Víte jak teďko v Brně jeden den sněžilo, šel jsem od své slečny asi v 11 večer domů nahoru po Kotlandě (pro neznalé - su z Brna). V tu dobu tam neprojelo ani jedno auto, všude bylo ticho jako v kostele. Na všem ležel bílej sníh, třpytil se, odrážel světlo lamp a působil dojmem neobyčejné živosti. Byl zrovna první jarní den a já úplně cítil, jak je pod tou bílou duchnou město živé a připravené na další explozi života...

A ulice byly prázdné, něžná pýcha Ti vháněla ruměnec do tváří a ty jsi poskakovala, štěstím bez sebe, na jedné noze. Tloukla jsi křídly a vůbec Ti nevadilo, že jsou zastřižená. A obrovský hlad se vkradl do mého srdce a strašně jsem se toužil napít. A ty jsi mi podala číši svých slz a najednou nám oběma došlo, že i přese všechny pavučiny, pletiva, dráty, ploty, hlídače, psy, jsme kdesi uvnitř děsivě svobodní.
šelly
01. 06. 2001
Dát tip
:-)))))

blázen
18. 04. 2001
Dát tip
Kotlanda je Kotlářská? Já vím, asi blbý dotaz, ale já teda tak úplně z Brna nejsem ... vlastně z něj vůbec nejsem, janom se tu teď občas vyskytuju.

Bacil
26. 03. 2001
Dát tip
Je to pěkné, a podtrhává to tu nezvyklou náladu zklidněné Kotlandy, jinak jedné z nejrušnějších brněnských ulic (já to vím, já totiž přímo na ní bydlím, mimochodem na ní taky bydlel Skácel - to nedávám se sebou do souvislosti :-)) ). Ť!

kafka
25. 03. 2001
Dát tip
moc hezky...! *!

Cavalera
24. 03. 2001
Dát tip
tip

Verita
24. 03. 2001
Dát tip
......!

Mythus
23. 03. 2001
Dát tip
A ty jsi mi podala číši svých slz............ NÁDHERA! tip :)

myrinda
23. 03. 2001
Dát tip
opravdu...TIP

inventor
23. 03. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru