Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bratislava /12.august 2006/

31. 07. 2006
1
0
5020

...

Nebudem obkecávať

Skrátka

PIVO / alebo čo kto pije /

 

12.august 2006, Bratislava

Sobota

17,00

viac než pravdepodobne v Slovak pube  /Obchodná ulica/

 

 

 



...neveolala ti misty...volal som ti ja z mistynho telefonu...ale to si nezdvihala...a skusal ti zavolat aj smetiprach...ale ten mal nedostupny signal ci co... ...jasne...vyhovorky...chapem...usmev... ..a bolo...no dalo sa...ja som to zabalil uz asi o desiatej...ale zvysok to potiahol vraj do tretej...usmev...

Ariela
14. 08. 2006
Dát tip
jejda...peknu haluz ste mi spravili.... ...uplne som na to zabudla, v sobotu som bludila po senci a ked mi /asi/ misty volala, myslela som si, ze hovorim s babou, ktora ma cakala v senci...teraz mi to doslo.. inak nie som ani prepracovana...ani nepozivam ziadne omamne latky... hm...no...ako bolo? :)

JiKo
09. 08. 2006
Dát tip
Binna tak to tam už ve 20:30 můžeš bejt ne? Jak dlouho trvá předání dortu, sfouknutí svíčky a oblečení naven? :-)

Binna
09. 08. 2006
Dát tip
no, ja som povinne do cca 20:00 na oslave u rodicov... ale verim, ze tam stale budete... poslete mi aspon fotku alebo co ... dik

johny45
09. 08. 2006
Dát tip
Hmm, ak by som tam prisiel o cca 20:30 - 21:00, nasiel by som tam jednu volnu stolicku?:)

DarkMind
08. 08. 2006
Dát tip
Ups, asi to znelo dost naliehavo... ale nebol v tom umysel, len sa mi nejako ten prispevok rozmnozil. Kazdopadne ten papier moze pripadnym zbludilym dusiam pomoct... :)

..no myslim ze nejaky papier s nazvom zoberiem...usmev...

DarkMind
08. 08. 2006
Dát tip
Bude viditelne umiestneny velky transparent, alebo ake bude poznavacie znamenie..? V SP sa stretavaju kadejake podivuhodne existencie, takze vybrat len najcudnejsiu skupinu by nemusela byt spolahliva metoda... ;)

DarkMind
08. 08. 2006
Dát tip
Bude viditelne umiestneny velky transparent, alebo ake bude poznavacie znamenie..? V SP sa stretavaju kadejake podivuhodne existencie, takze vybrat len najcudnejsiu skupinu by nemusela byt spolahliva metoda... ;)

DarkMind
08. 08. 2006
Dát tip
Bude viditelne umiestneny velky transparent, alebo ake bude poznavacie znamenie..? V SP sa stretavaju kadejake podivuhodne existencie, takze vybrat len najcudnejsiu skupinu by nemusela byt spolahliva metoda... ;)

misty...netvar sa ze nevies kto je murar fero z jelsovej....

misty
08. 08. 2006
Dát tip
kto je fero???? ..inak vdaka za tipy, ujo organizator ;o))))

Ariela
07. 08. 2006
Dát tip
ale ved dobre...no...ale jedine vo fajciarskej casti..:))))

myxomatosis
06. 08. 2006
Dát tip
... o jedneho zahoraka navyse:)

haidi...jo jo...si to uzi...

haidi
05. 08. 2006
Dát tip
skocil by som pozriet ale v tom case sa budem nachadzat v diskotekami-a-skaredymi-nemkami-preplnenom-slnecnom-pobrezi-v-bulharsku... tak nech vam to vyjde :p

...hej ja...je to najvacsia diera v BA...alebo jedna z najvacsich...totiz...usmev... ...ale trebasrs ked si predstavim arielu...ta by sa bez cigy..dostala na pokraj sialenstva...usmev.... ...a inde su ine plagaty...mrkni trebars basnicku izbu....usmev...

...ja viem...ale neviem ci to nie je v nefajciarskom...kam vas nemam to srdce tahat..usmev...

...jo jo..aj to tam je myslim..usmev...

...cize mam to chapat ze dojdes?..usmev...

dream...ked dojdes ano...usmev...

přijdu teda... ale pod podmínkou že si mě někdo vyzvedne bo mi dejte aspoň nějaký instruktáže kam dojít a pod podmínkou že tam budou všechny mé platonické slovenské lásky :o)) do počutia !

Smetiprach
04. 08. 2006
Dát tip
aha, okay... ale jsem trochu zklamanej, no... :-)

smeti...nie...ale bude cakat na telefone aby mohol vyzdvihnut mišty...

Smetiprach
04. 08. 2006
Dát tip
fero dojde? wow! :-)

misty...mozes si vybrat...ariela smetiprach alebo murar fero z jelsovej....

misty
03. 08. 2006
Dát tip
ok, misty sa vykaslala na krasne dvojtyzdnie vo svajciarsku a pride pit s pismakmi... ;o) (ak najde doprovod:)

Bix
03. 08. 2006
Dát tip
Tynic: Doprovod si myslel, že ideme do Branek.

Tynic
03. 08. 2006
Dát tip
To už si musí odpovědět doprovod.

tynic...a mame ta cakat aj s doprovodom?...usmev...

Tynic
02. 08. 2006
Dát tip
Já myslím, že by to šlo...předběžně :o)

tynic....znamena to ze mozno s tebou ratat?...aspon zatial..usmev..

papouch
02. 08. 2006
Dát tip
jábycem aji jel, ale nezáleží to na mně, spíš rači zatím néé

papouch
02. 08. 2006
Dát tip
august = klaun takže 12tého klauna v Blavě? ;-)

Tynic
02. 08. 2006
Dát tip
pro jistotu bych přeložil ten august...ať se s někým o měsíc nemineme :o) možná bysme mohli papouchu...což ?

Tynic
02. 08. 2006
Dát tip
pro jistotu bych přeložil ten august...ať se s někým o měsíc nemineme :o) možná bysme mohli papouchu...což ?

Petrusha
02. 08. 2006
Dát tip
smažila som zohnať nejaký ten dopropovoz, ale bez úspechu a teda i keď bývam tu za rohom vďaka totálnej deštrukcii spojov a neschopnosti sa potom dostať k domovu nech sa vám pije krásne na zdratie!

...ma iny pogram uz... ...ale to je jedno vlastne...mala by dojst aj ariela...a mozno misty...

stanca...preto je tam to zatial...usmev...

Binna
01. 08. 2006
Dát tip
Assur... takze asi priiidem... :) ale naozaj dufam snad tento rok neskoncim "s placem" vedla v Mekaaaci, ze som vaaas nenasla...

Smetiprach
01. 08. 2006
Dát tip
joyce: jiko nepřijde, toho doneseme... :-)

Zuzulinka
01. 08. 2006
Dát tip
strašně moc daleko:((

Smetiprach
01. 08. 2006
Dát tip
augustin: není problém, dej vědět... :-)

JiKo
01. 08. 2006
Dát tip
umím na kytaru brnkat vaši hymnu, teda jestli ste si ji nezmenili, stačí to? ;-)

...no ale patrilo by sa...

JiKo
01. 08. 2006
Dát tip
nemusím mluvit slovensku když to neumím, žejo(ne)?

dyž to jen trochu pude, přindu, ale slibit to fak nemůžu, ale na pivo bych zašel aj v práglu, někdy :o)

Smetiprach
01. 08. 2006
Dát tip
audustin: wow, chraň tě onen nedorazit! kdy se nám zase poštěstí dát si v blave pivko?

papouch...šípek...sak jasne dojdite...usmev..

zrovna tou dobou pojedu přes Slovensko, tak to třeba nějak stihnu :o)

papouch
01. 08. 2006
Dát tip
...tož Bratislava je od Brna blíž, než Pejřimouv .-)

...haber padol... renas...no kde by si bol...tu v BA...a bavil sa o literature...

Renas
31. 07. 2006
Dát tip
ja este uvidim, lebo este neviem kde sa budem tehda nachadzat

Mola
31. 07. 2006
Dát tip
mám prísť? :)

DarkMind
31. 07. 2006
Dát tip
Znie to dobre...

Norsko
31. 07. 2006
Dát tip
majú tam korbáčiky od tých vašich bačúaoue ? :-) nič iné něžeriem, od útleho vekuaoue :-)

Skafararix
31. 07. 2006
Dát tip
dakujem vam za ponuku ale bohuzial musim odmietnut...nepridem ale budem na vas mysliet. pite i na moje zdravie:)

Smetiprach
31. 07. 2006
Dát tip
oki, jdu něco dělat, zatím... :-)

...jo jo...slusny host...usmev...

Smetiprach
31. 07. 2006
Dát tip
klidně slovensko-česko, žádný problém... budu se chovat mravně a neustále listovat v česko-slovenském slovníku... :-)

..hej hej...moze byt...ale musi byt terqaz slovensko-cesko... ...a hlavne mesto bude bratsilava... ...inak neberem...a musis mysliet na to z ebudes na nslovenskom vysostnom uzemi..usmev..

Smetiprach
31. 07. 2006
Dát tip
aššu: fajn, zoberieme zo sebou portréty Palackého a Jungmanna, pokus o znovusjednocení! :-)

...keby len sturovci... ...dokonca aj sturovski basnici...sladkovic...myslim ze aj botto... ...a vela inych vysekov zo slovenskej hstorie...usmev...

Smetiprach
31. 07. 2006
Dát tip
hele, minimalismus! štúrovci vnútri? to bude něco! úsmev!

...no hej...ale vsak ja reku nech si pozru aj napojovy a jednalny listok..a tak..usmev...

...jo...a aby bola ajpredstava ako to tam vyzera... http://www.slovakpub.sk/

niniw
31. 07. 2006
Dát tip
ašš, ďakujem za pozvanie - v tom čase som na dovolenke, takže neprídem prajem vám príjemné spoznávanie a posedenie

...zatial ze by dosli...renas haber smetiprach zbora pišta_hufnágl joyce11 stanca a mozno aj dalsi..usmev...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru