Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dero má dnes návštěvu

03. 08. 2006
7
4
1799
Autor
Frnek

Učitel Tremler seděl v poloprázdné sborovně, popíjel instantní kávu a přemýšlel jakou sestavu osahávání dívek zvolí pro dnešní hodinu tělocviku v 7.B.

V minulých hodinách se povětšinou s dvěma, třemi dívkami zamkl ve skladišti cvičebního náčiní, což ovšem nemohl praktikovat věčně.

 .

l.

Zvonek. Už letím!  Dero se málem přerazil o tu pitomou žehlící soupravu, co si matka pořídila na výletě v Zaječicích. Ahoj, pojď dál. A zuj se, ty ťulpasi.

Nic neobvyklého, hoši v pubertě se mnohdy oslovují ještě perverzněji. Dero se znal s Jarmilem už od dětství. Té legrace, co se navyváděli ve skautském oddíle.

 

l

 

Tremler, již oblečen v cvičební úbor (modré tepláky s pruhem, vyzývavé triko) nakročil před nastoupené, lehce vyplašené dívky. Kdo chybí?  Skuhrová…Škoda, pomyslil si, ta má kozy, jenom zamečet…

Dnes nás čeká poněkud odlišná hodina…

Dívky  po sobě nervózně pokukovaly

Svlékněte se a rozdělte do čtyř družstev

 

 

l

Neboj se ho, klidně si ho pohlaď

A neklovne mě?...víš… když jsem byl malý, pokousal mě vůl a od té doby se zvířat trochu bojím.

Zbytečné obavy, Dero… je hodný…

Mládě rorýsa, kterého přinesl Jarmil kamarádovi ukázat, se viditelně bálo cizí ruky…

 

 

 

Tremler zabalil dívku do stanové plachty…ale kam teď s ní?

 

 

 

Počkej…to se musí vydezinfikovat, kde máte lékárničku?

Támhle…co sem říkal…zvířata mi vždy něčím ublíží…

No jo…no jo…teď to trochu štípne…

 

 

 

Ještě posledních pár lopat…a udusat…Tremler nenechal nic náhodě a zahrabal mrtvolu možná až zbytečně hluboko.

Příště jí nesmím tak škrtit…ták…ještě by to chtělo trochu…to je nápad

Tremler neměl absolutně ponětí jak se stěhuje mraveniště z místa na místo, už chtěl být doma se ženou a sledovat v televizi tu pěknou německou detektívku…

 

 

 

Dero nemohl tu noc dlouho zabrat. Poklovaná ruka mu přes den natekla do obřích rozměrů, víc ho však tížilo něco jiného. Večer, když brouzdal internetem, opět zavítal na literární server, který dříve velice pravidelně navštěvoval a opravdu žasnul, když četl diskuse na hlavní straně, kterým vévodila jedna zvlášť prostoduchá  …Ach …dříve na server občas přispěl nějaký slabomyšlenkář vulgární říkankou…ovšem dnes už píší i diskuse...vypovídá to snad něco o celé naší společnosti?…ptal se Dero sám sebe těsně před tím než usnul.


4 názory

Frnek
03. 04. 2009
Dát tip
tak aspoň že chvilkově:)

Kate 18
03. 04. 2009
Dát tip
Upoutalo to mou pozornost... ...chvilkově... Je to dobré.

Dero
05. 02. 2007
Dát tip
Dero je můj hrdina! *

sidonia
06. 12. 2006
Dát tip
"ta má kozy, jenom zamečet…" a "Tremler neměl absolutně ponětí jak se stěhuje mraveniště z místa na místo" tohle me teda rozsekalooo:)))

Rabb
03. 08. 2006
Dát tip
:-) nemohu jinak.. ..*

Smetiprach
03. 08. 2006
Dát tip
ty se vyblbneš... :-)

etna
03. 08. 2006
Dát tip
fakt aha tak to v tom případě jo a já jsem jen prudící kreatura:)

Frnek
03. 08. 2006
Dát tip
a to jako proč? tohle je naprosto standartní miniatura

etna
03. 08. 2006
Dát tip
co je toto za prapodivnou MINIATURU? to je asi nějaké nedopatření ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru