Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do lesa

04. 08. 2006
1
0
896
Autor
nocna tvar

Chce sa mi vypadnut z tohto smradu a tepla, a to co najskor, tato 50 stupnova pec ma nici, ale nemozem...tak aspon basen...

    Von z mesta
Do lesa
Chce sa mi odísť
A chce sa mi odísť
S tebou

Do divej zelene
Do trávy
Držať sa s lúkou za ruky

Zavinieme sa...
Do seba...
Tak ako eukalyptové listy
V nežných rukách

Nadýcham sa z dymu
Ja nadýcham sa z teba
Keď bude Tvoja tvár
Tancovať v obláčikoch

A nebudeš ma vidieť
Ako píšem básne
Do starého stromu
Čo mu už nič neublíži...















šňupálek
05. 08. 2006
Dát tip
docela líbí... doporučuju chodit v noci - je to chladnější, tmavější a takový...dobrý prostě i když u nás je teď chladno ažaž, zvlášťě když jeden někde celej den mokne ;-)

Křídlo
04. 08. 2006
Dát tip
jo, taky už sem tam párkrát byl...

nocna tvar
04. 08. 2006
Dát tip
zima je...ved konecne, ale mesacne teplo ma svoje dozvuky co sa tyka preformulovania, ked nieco pisem, pisem to tak ako ma to napadne, hned a bez uprav, dobre alebo zle, co clovek to nazor, aj mne sa raz vlastna vec paci a druhy raz nie, je to iba taka pocitovka... ked ti v pracovnom obleceni, a nie su to sortky s tielkom, tecu potoky z cela, najradsej by som to tam cele podpalil...that is it...

K_Anče
04. 08. 2006
Dát tip
ta pec ti dává zabrat teda

...hm...neviem kde teraz si...ale tu v BA je zima jak v psinci... ...no a basen...uvod...taky trochu nijaky...neviem preco mi pripomenul pehu... ...od takej tretej strofy sa to celkom chytilo... ...par slov by to chcelo ubrat... ...napr.mam pocit ze rozpravas viac ako je potrebne... ...stary strom co uz neublizil a podobne zalezitosti mi pridu navyse... ...myslim ze keby si sa s tym pohral..mozno co to vyskrtol...preformuloval...tak by to bola celkom prijemna vec... ...takto mi to pride miestami dost kostrbate...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru