Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MAY

26. 03. 2001
5
0
972
Autor
SANTAWITCH

MAY Byl máj - byl lásky čas. Já byl sám. Už zas. Byl máj a já hledal klid. Kolem davy lidí, já jedinýsám mezi nimi, sám, co se stydí. Styděl jsem se za svou samotu. Samotu, co trvá už navěky. Vlezl jsem si do postele, zabalil se do deky a čekal na tu pravou. Byl červenec - slunce pálilo, najednou se mi zachtělo teplého dívčího těla. Hledal jsem. Nebyla, která by mě chtěla. Jak studil mě krutý červenec, měsíc bájného milování. Plakal jsem celý večer snad, já, starý mládenec. Bylo září - a já neměl síly. Sám, sám a zase sám. čekal jsem na tu chvíli, až se odhodlám a odhodím zábrany. Suché listí padalo na zem, po které chodily mé nohy a nesly mé utrápené tělo. Rukama jsem mával na strany a doufal, že něco chytím. Snad lásku? Rýmu!
oFce
22. 03. 2004
Dát tip
I když nema rad rýmovaný veci, tohle mě dostalo. moc hezky.

Daly
20. 12. 2003
Dát tip
Povedený!!! joo, joo...:)

sirasi
11. 05. 2002
Dát tip
áááááááále SANTAWITCH a stydí se ??? To tedy ne !!!!

Suppe
31. 03. 2001
Dát tip
co bude v prosinci? *!

Zlaté_oko
28. 03. 2001
Dát tip
ÁÁÁÁÁÁÁÁno, Petruško, to bylo dobréééé.

niXt
28. 03. 2001
Dát tip
dobro, dobro, jen tak dál...

Albireo
26. 03. 2001
Dát tip
Dobré!!!

ruby
26. 03. 2001
Dát tip
jo, dobre!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru