Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1:30

14. 08. 2006
0
0
430
Autor
summersun
ty kokso, neviem zaspat..je pol druhej..asi trpim nespavostou.prevraciam sa z jedneho boku na druhy a pocitam ovecky.. skoncila som pri sedemdesiatej druhej,potom ma to uz prestalo bavit.nuda,nuda,nuda.badam ze pocitanie oveciek ma asi nudi.dala som si cigu(fuj,budem mat smrad v izbe-nerada spim v zafajcenych miestnostiach,ale obcas to predsalen robim).precitala som asi 3mesiace stare zdravie a letmo zalistovala v 2rocnom zivly. a ze rano by som mala ist do roboty...budik by mal zvonit.je nastaveny.. na siestu hodinu rannu. no parada to sa mi bude skvelo vstavat.rano sa naprogramujem a vykrocim sviezou nohou do noveho dna..staci aspon von z domu...kazda minuta mi bude draha ,opat budem lenivo bezat sprint, aby som sa stihla podpisat nad tu krasne narysovanu atramentovu ciaru...
...hm...taka rozcvicka... ...vies teda ovela lepsie vykreslit atosferu... ...toto mi pride take...no...napisane... ...nic viac....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru