Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cynická

14. 08. 2006
4
0
1534

Cynická

 

Poď si so mnou zaplávať,

utopiť sa vo vášni,

odieť sa do nahoty

v tráve s vôňou po daždi.

 

Opojme sa túžbami,

nech vzbĺkne láska, čo v nás drieme.

S mysľou kdesi mimo Zeme

bozkami Ťa udusím.

 

Odhoď všetko, čo už bolo.

Zahoď meno, zahoď šaty,

uteč so mnou na kraj sveta,

daj mi srdce a ži len pre mňa!

 


danny32
08. 09. 2006
Dát tip
Ešte jeden dotaz. *** Žiaľ nedopatrením sa stalo, že som sa nechal trochu uniesť tým posledným veršom, aj keď ani ten nebol až natoľko zlý. *** Chcem tedať dať na pravú mieru svoje slová a dodať, že ten rytmus som myslel len v poslednej strofe. *** Bolo by nesprávne ak by som to nechal "plávať" nakoľko autorka v básni znamenite využila rytmus až na ten posledný verš. Ja som hodnotil báseň globálne čo malo za následok nerelevantné pripomienky. Ešte raz sa chcem autorke ospravedlniť. *** Tých kritík bolo včera pomerne veľa a tak som sa nevyjadril dostatočne presne. *** prejem pekný deň.

danny32
07. 09. 2006
Dát tip
Začnem koncom, odfláknutý záver. Posledný verš – katastrofa. *** Napriek tomu hodnotím 2- v prvom rade chcem povedať, že je veľmi rušivé, ak autor strieda v básni rôzne druhy rýmov. Toto dielo je na to priam príkladom. *** Musím však, vyzdvihnúť myšlienku a hlavne, ako iste vidíte metaforickosť básne. Málo dôsledku si kládla na rytmus(!) celkové hodnotenie PRIEMER. *** Pekný deň Danny

fukolt
30. 08. 2006
Dát tip
xa xa xa xa xa xa

ooou pochvala od skuseneho umelca potesi;))dik

fukolt
29. 08. 2006
Dát tip
pekna je T

diky za priazen, terko;) Hej, ale zivot mame len jeden, tu a teraz, tak ho skus brat tak ako prichadza. Vela veci by sme najradsej z nasho zivota vymazali, ale zrejme to tak malo byt. Aspon ja to tak beriem:) Cokolvek co sa v mojom zivote odohra, ci je to dobre alebo zle, chapem tak, ze to tak proste ma byt, lebo vsetko so vsetkym tu na Zemi suvisi:))

bombasnek
27. 08. 2006
Dát tip
kdybych mohla zahodit co bylo a k tomu jěště zahodit moje jméno žilo by se mi tu líp jinak nádherné T

Diky:) Uz mi ktosi povedal, ze ten nazov s basnou velmi nesuvisi. Dala som vsak taky nazov, pretoze sa mi zdal trefny. Teda sa ukazalo, ze si kazdy z toho berie nieco ine .. A nehadame sa predsa...:)uz

Jacques
18. 08. 2006
Dát tip
Kdyby se to jmenovalo jinak, nespatřoval bych v tom nic Cynického. Ten název to tak trošku všechno mění... to se mi líbí. Tip. A nehádejte se furt ;o)

Petrusha
17. 08. 2006
Dát tip
ja som bola len zvedavá:) ak niekto ku mne príde - či v dobrom, či v zlom, zväčša si idem prečítať jeho dielko a obzlášť ma zaujímajú týpky, ktoré rypkajú ako ty :) či an to majú ... ak majú uznám to :) ja som s kritikou s úsmevom zrovnaná a zvedavosť je moje druhé ja (a medzi nami ... dosť sa na tom bavím :)

som zabudla:) Nauc sa prijimat kritiku!:)

jejda jemine dievca!:) o co ti ide?:D povedala som ti svoj nazor a ty musis automaticky rypat do mojho? joj, s takymito ludmi si ja nemam co povedat...

Petrusha
17. 08. 2006
Dát tip
pod dojmom tohto dielka, nechápem význam tvojej poslednej kritiky u mňa ...

Diky bledulko, Moje básne nevznikajú rýchlo, píšem len keď ma kopne taká poriadna múza, hlavne keď sa niečo v mojom živote odohrá a ja to cítim potrebu dať na papier. Túto som napísala včera, tie prvé, čo tu mám, vznikli dávnejšie;)

Bledulka
14. 08. 2006
Dát tip
Nejvíc se mi líbí ten konec, kdybysme se dokázali zbavit minulosti, to by bylo jedno velké štěstí. Jak to děláš, že tolik píšeš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru