Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příteli na dlouhou cestu ...

18. 08. 2006
14
1
2397

Mgr. Ladislavu Rybovi+ 16.srpna 2006, Strážnice

Jediné boty - sandály a podzim šilhá v týle co po nich - chvíle dozrály teskné i rozpustilé a že těch druhých bylo víc se ve vzpomínce vrací nebylo nic čím bys kdy chtěl ublížit byť jen kuřeti můj bože nemáš ponětí jak bolí když se ztrácí kdo měl tu být až navěky z pár metrů dnes tak daleký jediné boty - sandály v portmonce průvan bouří že vyztrácel i mince z ní co po nich - mysl touží když vzpomenout si na ten čas kdy smíchu recidiva nám uvolnila napětí a sílu dala - pro děti je den tak proč se stmívá? nelámu hlavu naboso se dá jít travou sněhem mít boty - nač - jsou k ničemu nám za tím druhým břehem vzdech okřídlený poslední kde tančí s motýlama mám nohy - ještě smějí jít na dlouhou cestu pohladit jdu bosá - vzpomínkama ...

1 názor

tuhle jsem už dlouho chtěl číst a odmítal žít a tak.

guy
23. 08. 2006
Dát tip
*

Sarrah
22. 08. 2006
Dát tip
kdy smíchu recidiva nám uvolnila napětí a sílu dala - pro děti Celá je krásná***

megahit
20. 08. 2006
Dát tip
osud je nejlepší spisovatel...nabité city, krásné, smutné...

stenos
20. 08. 2006
Dát tip
Horký a krásný!

zdjr1976
18. 08. 2006
Dát tip
Líbí se mi :o) TIP

elfka_Sea
18. 08. 2006
Dát tip
"jdu bosá - vzpomínkama ..." Celá je moc krásná, ale tenhle konec se mi líbí nejvíc. Vzomínkama člověk nemůže upřímně projít v botách... *t Důležité je, v těch vzpomínkách nezůstat.

alternic
18. 08. 2006
Dát tip
Pěkná - hlavně poslední odstavec a závěr. Člověku se chce tě nějak utěšit, když to čte... *


Petrusha
18. 08. 2006
Dát tip
*:) najskôr im musím tie zlé vrátiť ... :))))))) s poklonou :)))

bosá jako když jsme byly ještě malé a prostovlasá - to nám vydrželo dál klidně pokrývejme si své tělo ... obnažit duši - to je krása KUP SI TY BOTY!!! :)))

Petrusha
18. 08. 2006
Dát tip
no dobro dobre máš pravdu kašlem na boty budem chodiť bosá :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru