Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro J...

19. 08. 2006
1
0
1420
Autor
bingol
Nechápu...Marně lovím v srdci pár chvil,kdy jsi se ke mně choval hezky...
Nechápu...Tvůj mrazivý pohled mne pálil do morku kostí...
Nechápu...Bezostyšně jsi uchopil mé srdce,spálil ho vášní,zbyvší malé kousky trhals v podivné agónii...
Nechápu...Zpočátku jsi byl požehnáním,nyní se kletbou jevíš...
ale...
Nezapomenu...Andělskou masku falše nasazovanou po nocích...
Nezapomenu...Ironickou chuť tvých rtů,když říkal jsi mi lásko mezi polibky...
Nezapomenu...Vůni tvou,jak doplula přes nosní přepážku jako lupič,snesla se lehce jako pírko na hedvábný plášť mé duše,na němž navždy vypálila obrys tvůj...
avšak...
Nechápu...Už mi nepatříš!!!
Nezapomenu...Už mi nepatříš!!!
Jo na některé věci se nezapomíná bohužel/bohudík... tohle je hezký - Vůni tvou,jak doplula přes nosní přepážku jako lupič,snesla se lehce jako pírko na hedvábný plášť mé duše,na němž navždy vypálila obrys tvůj...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru