Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O smutném hradu

20. 08. 2006
3
0
1822
Autor
Barman
Byl jednou jeden hrad a ten byl smutný, neboť neměl popisné číslo, zatímco v podhradí měla i ta nejmenší barabizna číslo popisné a občas se hradu smála. Hradu ten handicap nebyl lhostejný a měl velké vleklé deprese. Jak se tak trápil, chřadl a chátral, až zpustl docela a jedině bezdomovec vybral si jej za úkryt. Stal se z něj mrzout a občas se zlostně zavrtěl a poslal dolů něco kamení, které pobořilo některé očíslované domy a mrzutý hrad byl škodolibě rád. Jednou měl náladu opravdu prachmizernou a zavrtěl se tak mocně, až se rozpadl.
Inrie
12. 10. 2006
Dát tip
to je krásný, dobrej nápad (vzala bych si to do Heuréky, Barone, ale je to tošku krátký, chacha, :) *

evouš
23. 08. 2006
Dát tip
správne!*

obluda
23. 08. 2006
Dát tip
nojo :)) aspon, ze cista realita, ziadne americke happy endy.. toho uz mame dost, pekne natvrdo sa hrad rozpadol, tak ako to chodi... mozno keby mal to popisne cislo, tak poslu na zacharnu na jeho adresu financie z fondov EU, ale takto je to fakt v kybli.. co uz..

Sarrah
21. 08. 2006
Dát tip
Přečtu dětem :o)*

Barman
21. 08. 2006
Dát tip
Indispozice by to byla podesátém pivu, ale tohle jsem napsal po prvním ještě s jasnou myslí:)

..povedal by som ze indispozice... ...inak to nevidim..

kakání
20. 08. 2006
Dát tip
Líbí se mi.. to padající kamení je jakoby hrad kakal. Tip*

Rabb
20. 08. 2006
Dát tip
asi jo.. ty jsi autor.. :-)

Barman
20. 08. 2006
Dát tip
Protože v pohádkách nejsou čísla popisná:) Vzhledem k povaze dílka je vlastně jedno jakou dám kategorii, vždy by se dalo něco namítnout.

Rabb
20. 08. 2006
Dát tip
A žili šťastně až do postavení nového hradu, dobrou noc děti.. ..proč to nedáš do kategorie pohádky??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru