Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pre Elišku

22. 08. 2006
22
3
3528

Slnko svietilo. Obloha bola modrá vždy, keď som sa na ňu pozrel.  Usmiala sa. Zavrtela nechápavo hlavou. A snažila sa ma presvedčiť, že punk ma nejakú filozofiu. Skutočne.
Zasmial som sa.
Všetko je na piču nie je pre mňa žiadna filozofia. Som odpovedal. A ona sa ku mne otočila zadkom.
Pozri. Zvolala víťazoslávne a ukázala na nápis na opasku. PUNK.
Uškrnul som sa.
Ale nepovedal som nič. Asi som už starý na také debaty. Pomyslel som si. Ona sa otočila späť. Vyzerala šťastná a ja som vyzeral, že ju ešte stále beriem vážne.  
 

Len chvíľu sme sa rozprávali. Potom som odišiel.

Asi som sa zmenil. Už ma fakt nebaví tváriť sa, že nečítam Nový čas. Zasmial som sa sám nad sebou. A rozmýšľal, že o tom napíšem poviedku.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Prišiel som domov. Eliška sedela na balkóne a fajčila. Videl som ju cez okno. Nevyzerala až tak sexi ako sa opisuje v niektorých knihách.
 

Rozhodol som sa ju prekvapiť. Blížil som sa k nej a tešil sa ako sa zľakne.
 

Ahoj. Pokazila moju detskú radosť.
Ahoj. Odpovedal. Som značne rozladený.

Nasledovali bozky. Zdvorilostné formulky. A potom to prišlo. 

Nejdeš mi kúpiť vložky?
Vložky?
Zaskočila ma.
Hej vložky. Zopakovala. 

A ja som sa z toho snažil vykrútiť.

Sú isté veci čo by mali robiť ženy samotne. Napríklad chodiť ku gynekológovi. Kupovať si vložky. A tak. Povedal som dôrazne. Tak ako sa na chlapa patrí.

Eliška sa zahľadela do prázdna. Potom vstala. Zamrmlala.

Vieš čo. Dobre. 

Zahasila cigaretu. A odišla do obchodu.

Keď zavrela dvere prepadli má výčitky svedomia. Neznášam tie chvíle, keď musím voliť medzi chlapskou hrdosťou a pokojom v domácnosti.


3 názory

nj..ale punk ma filozofiu!:D

Neznášam tie chvíle, keď musím voliť medzi chlapskou hrdosťou a pokojom v domácnosti. já volím vždy obývák a gauč:-) dobrá*

ty seš prostě .. prostě tip ..je to skvělý ..

Enwi
27. 10. 2006
Dát tip
Ak si odmyslim nazor a ochotu kazdeho muza kupovat hygienicke potreby pre zenu/dievca, urobim zakazdym to, co uznam za vhodne a pre cloveka ktoreho mam rad sa nad niecim takym ani nezamyslam. V texte ma vsak neskutocne rusili zvratne zamena. Z prvej 130 slov ich bola takmer patina a to je uz viac nez privela.

zaki
27. 09. 2006
Dát tip
si zvykaj...

Zly
19. 09. 2006
Dát tip
*** smích :--))) rozumím pekelně

Ariela
11. 09. 2006
Dát tip
aky mudry...frajerku uz mas? :)

ariela...ale kondomy predsa su nielen kvoli muzovi..ale kvoli zene... ...urologicky caj...hm...ani v tom nevidim problem...vsak pit ho moze aj zenska... ...a poznam vela zenyskych ktore sa o auta zaujimaju...teda nepoznam..ale sto take su..usmev..

Ariela
07. 09. 2006
Dát tip
a ked zena kupuje pivo, kondomy/urologicky caj a casak o autach pre svojho muza? to je ok? :)))

fukolt
31. 08. 2006
Dát tip
parada T

misty
24. 08. 2006
Dát tip
ked uz dnes pomaly kazda zena nosi v kabelke kondomy, preco by mali chlapy ostavat nieco dlzni? ;o)))))) inak vec celkom v poho...

Bix
24. 08. 2006
Dát tip
:o)))) A ešte keby si mal voliť medzi Always, Libress, ultra thin, super thin a podobne :o)))))

winc
23. 08. 2006
Dát tip
tak toto si kupujem zásadne sama aj keď priateľovi by to nevadilo, som si tým istá :)

dadíková
23. 08. 2006
Dát tip
...:))*

sidonia
23. 08. 2006
Dát tip
oooo hehe:)))

DarkMind
23. 08. 2006
Dát tip
:)))))

helium..je v tom rozdiel...predsa nikde nie je napisane ze zena nemoze mat kocovinu a pit pivo... ...holit sa uz tiez holia... ..ci ja viem teda... ...no ale muz ktory by bol vyuzil vlozky...o takom som nepocul...usmev... ..teda vlastne spoluziak ked sa opil hadzal tampony do vody...a tesil sa z toho ako sa nafukuju ci co..ale to bola vynimocna situace...usmev...

helium
23. 08. 2006
Dát tip
no, dasa. ...nechapem sice preco s tym mavaju chalani problemy, ale na druhej strane som nikdy priatela o take nieco neziadala...sak to je skoro ako "chod mi kupit pivo" alebo "ziletky" alebo "nieco na kocovinu"...nevidim v tom rozdiel

Renas
23. 08. 2006
Dát tip
*

...vies co? fajne to je... !!

...vies co? fajne to je... !!

Thuargo
23. 08. 2006
Dát tip
mě se to líbí moc ... nevidim tam žádnou chybu ... dávám tip ...

Háber
23. 08. 2006
Dát tip
jo, ešte taká drobnosť, ženatý som 21 rokov a ešte som to kupovať nemusel, takže neviem, či je to dlho, v každom prípade ma o to manželka doteraz nepožiadala, keby áno, tak by som to asi normálne kúpil, aaj keď je to chlapom ťažko, to je iste jasné, v tom tom ašur vystihol

Petrusha
23. 08. 2006
Dát tip
situácia trochu na hranu ale živá ...

Háber
23. 08. 2006
Dát tip
niniw myslel som tuto vetu a nie nakupovanie vloziek: Neznášam tie chvíle, keď musím voliť medzi chlapskou hrdosťou a pokojom v domácnosti...

Norsko 1
23. 08. 2006
Dát tip
ašši, je vidět, že máš vlohy ... a taky´s tak dopad

zorka
23. 08. 2006
Dát tip
ob. minit, to sú tie najlepšie ou béčka...:-)

ramia
22. 08. 2006
Dát tip
..kde su tie casy,ked zena pred muzom slovo vlozka,nevypustila z pusy?:-))*

dunajko...ale netrep...nehraj to nas...vsak kazdy vie ze si zenska... ...ale ked v pohode..preco bez tipu...usmevyyy...

niniw
22. 08. 2006
Dát tip
tak dobre :o)

...to je taka priprava...na to...dobre...usmev... ...to vobec nie je dorazne dobre... ...to je take nechutne ignorujuce vies co dobre...usmev... ...obcas za tym nasleduje...mozes ty nabuduce odo mna nieco cakat..usmev...

niniw
22. 08. 2006
Dát tip
chápem to naše dôrazné "dobre" ... len to pred tým "vieš čo" ... no neviem ... proste mi to takto spolu nesadlo ...

niniw...tak za tym vies co dobre...za tym si stojim...je blbost vymyslat nejaku silnu udernu vetu...ked chcem posobi autenicky...usmev... ...ta strohost...prave vyvolava tie vycitky..a zenske to vedia velmi dobre...

niniw
22. 08. 2006
Dát tip
stanko, tí dlhšie ženatí to berú úplne normálne ... a popri tom hodia do košíka ešte aj polku chleba, maslo a pivečko :o)

mephisto
22. 08. 2006
Dát tip
sorry, na me moc dlouhe, nechce se mi to cist:-)

niniw
22. 08. 2006
Dát tip
dialógy sem-tam zadrhávali - posledná veta z nich "Vieš čo. Dobre." bola ... suchá ... slabá ... ale keď som to čítala, prebehol mi miestami úsmev po tvári ... takže až také zlé to asi nebolo ... len si to (podľa mňa) odflákol

Háber
22. 08. 2006
Dát tip
no fajn, vystihol si to, lebo t o musí riešiť každý chlap...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru