Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výsledky Miss a Mrs Písmák 2006

24. 08. 2006
3
1
4424
Autor
malý_muž

Vážení a milí Písmáci,

 s trochou zpoždění uveřejňuji očekávané výsledky Miss a Mrs Písmák 2006. Předem bych chtěl poděkovat široké písmácké veřejnosti za tak veliký ohlas a tolik zpráv a návrhů na vítěze. Opravdu jsem takový zájem nečekal a velmi mě to potěšilo.

Na způsob podobných světových soutěží uveřejňuji v každé kategorii šťastlivce na prvních třech pozicích. Co bod, to jeden hlas. Pokud bude z Vaší strany zájem, zveřejním i celkové výsledky se všemi soutěžícími.

Co tedy popřát závěrem? Snad jenom kochejte se a najděte na prvních příčkách Vaše oblíbence.

 

Psychicky a fyzicky nejpřitažlivější autorka a autor:

 1. vesuvanka             35 bodů

2. Spring                    26 bodů

3. dream                    17 bodů

 

1. _JiKo_                    38 bodů (za pozornost stojí, že tento uživatel se stal absolutním vítězem všech kategorií, jaká náhoda, že)

2. guy                          31 bodů

3. chroustjazz            27 bodů

 

Nejvtipnější autorka a autor:

 1.  Petrusha              4 body

2. blbjenka                2 body

3.  Robinia                 1 bod

 

1. _JiKo_                           30 bodů

2. kakání                           17 bodů

3. tři_černí_mravenci     11 bodů

 

Nejsympatičtější autorka a autor:

 1. Sarrah            28 bodů

2. Zuzulinka       22 bodů

3. vesuvanka     14 bodů

 

1. _JiKo_            28 bodů

2. Vesly               11 bodů

3. guy                    8 bodů

 

Nejoriginálnější autorka a autor:

 1. nechápu                         22 bodů   

2. vesuvanka                      14 bodů

3. malinká_hvězdinka           8 bodů

 

1. _JiKo_                             34 bodů

2. jenyk                                 26 bodů

3. Norsko                              11 bodů


1 názor

jaza
30. 08. 2006
Dát tip
takže jiko je teda teplej

humor na Psímmáku rozhodně existuje dokud je _JiKo_ s námi..

Yfča
29. 08. 2006
Dát tip
Vznáším protest: _JiKo_ měl vyhrát i ženskou kategorii! Kdopak zmanipuloval výsledky? ;o))

vesuvanka
26. 08. 2006
Dát tip
Mně se vratič jako luční květina líbí a voní mi příjemně - díky intenzívní vůni jsem poznala jeho, vzhledem trochu odlišného, "bratránka" na ostrově Stromboli. Obrázek vratiče jako dárek mě potěšil, protože mám kytičky ráda (bez ohledu na jejich využití), barevně je velice hezký :-)))

tak koukám že sem byl všude čtvrtý, no nic, snad příště...ale jednou tam přecijen jsem:)

Chrouste chrouste, z tebe mluví bledá závist, čuně jedno nepřejícný...

JiKo
25. 08. 2006
Dát tip
chro: sám jsem si poslal v souladu s pravidly pouze jeden hlas, ostatní mi dal národ :-) Podívej se do hlasování:-)

JiKo
24. 08. 2006
Dát tip
Dobrá soutěž, odměnou mi bylo 5 minut neutuchajícího smíchu kdy jsem vskutku mlátil hlavou o stůl a bránice se klepala jak vibrátor :-) Díky díky :-)

vesuvanka
24. 08. 2006
Dát tip
Posílám také malý dáreček

vesuvanka
24. 08. 2006
Dát tip
Děkuji vám všem :-)))), soutěž mi také nějak unikla... jsem moc mile překvapená, takové skvělé hodnocení si ani nezasloužím ... Spring, díky za avízko a milý dáreček, vratič mám moc ráda gratuluji všem a zdravím Vás :-)))

Zuzulinka
24. 08. 2006
Dát tip
já tedy všem moc gratuluji...sláva vítězům, čest poraženým a jikovi to mooooc sluší

eowi
24. 08. 2006
Dát tip
A v kategorii o nejhezčí cisařovniny šaty vyhrál přeqapivě ............ _JiKo_ v mých šatech!!!

Norsko 1
24. 08. 2006
Dát tip
ph: trefíl, netrefíl ... stejně kecáš, a furt :-)

Když já si nemůžu poméct. (tak nevím, jestli jsem tu hantýrku trefil...:) )

Norsko 1
24. 08. 2006
Dát tip
ph: tak příště nekecé :-)

O žádném "S" jsem nemluvil...

Norsko 1
24. 08. 2006
Dát tip
jeho fjordstvo se zlobí, že by sněmovna mohla být někdy usnášeníschopná ... královské loďstvo bych muselo nasadit na pištu a ostatní buřiče

jeho Fjordstvo: Nojo, jenže sněmovna by mohla být unášeníschopná, tak pozor na ty podvratné a buřičské řeči! :)

Norsko 1
24. 08. 2006
Dát tip
s umístěním ale zásadně nesouhlasím :-) sněmovna nemohla být usnášeníschopná :-)

Petrusha
24. 08. 2006
Dát tip
dream, to sme dve, tiež by som rada poznala toho exota, ktorý si vymyslel to ftipné číslo 4, ale mám pocit, že je to dielko drobka srandičky srandičky ... che cheeee :)

Sakraažjsemseztohocelejzatetelilazrůžověl! :):):)

Petrusha
24. 08. 2006
Dát tip
jojo ... tak toho taky neznám ... :) ale že tešilo ma :) hm

jojo:)

Petrusha
24. 08. 2006
Dát tip
predpokladám, že to je ten fešák vo veľkej večernej :)))))

JiKo je ten pán v šatech, ne ta slečna, co se diví do objektivu... (to víte, přivezete fotoaparát mezi domorodce, a nemůžou se vynadívat...:) )

Petruško, JiKo, přece!!!

Petrusha
24. 08. 2006
Dát tip
čo to, kto to? a za čo hlavne? (asi za trest ... he :) inak to nevidím....

Neměli tři černí mravenci místo v kategorii "autor" soutěžit v kategorii "autoři"? Tam by byli sami (vyjma dvou karlů, co nic nepíší) a tak by zvítězili. P.S. Pochopitelně Jikovi dojatě gratuluji a odvážně si dovoluji požádat jej o první taneček.

sem asi něco prošvihla zas

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru