Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mločičí soud

27. 03. 2001
7
0
968
Autor
Helene1

Mločíčí soud…. Jednou takhle hnedle v noci pohádali se dva mloci v našem lesním rybníčku o žabičky písničku.. pro koho ji žába zpívá..? a tak jak to často bývá když se nelze dohodnout někdo musel rozhodnout.. Ten první, mločičí holka chtěla zavolati čolka, to že prý je hudby znalec.. Čolek si však cucá palec nemá zájem o hádku poslouchá si pohádku od maminky čolčičí, mloky ani neslyší .. Druhý, jménem Alexandr říká že snad salamadr z rybničku, hned co je vedle mohl by snad vědět hnedle pro koho to žába zpívá.. Salamader hlavou kývá tak vám to řeknu jen zkrátka.. Pro koho ? No, pro žábátka….
Carodej
06. 06. 2001
Dát tip
Jednoznačně krásně tipovací:o)))

rire
02. 04. 2001
Dát tip
* :))))) kuasny ale... vite co to da prace naucit to decko nejakou basnicku? zkuste psat kratsi :))))))) [ja se teda pri tom desne bavim, ale bracha, ten tloustne za kazdou, kterou se nauci [toffiffee:))))] ]

Helene1
02. 04. 2001
Dát tip
OK.. pravdu dis.. stane se..) a VIM..)) a dik.

bříško
29. 03. 2001
Dát tip
jujky juj...to je plosím moc klásné...*

Helene1
29. 03. 2001
Dát tip
Od Tebe, po precteni tech Tvych, si cenim tim vic..

Cavalera
27. 03. 2001
Dát tip
:-) Hezký .. tip Dole by to možná chtělo vsunout " A je i dnes to pravda svatá" a možná i bez toho A.

Wopi
27. 03. 2001
Dát tip
Některá slova bych použil jinak (např. když se nelze dohodnout), ale to je jen subjekt.pocit. Je to pěkné a na tip.

Albireo
27. 03. 2001
Dát tip
Hrozně milé, Tip

Helene1
27. 03. 2001
Dát tip
Diky za pochvalu a podnetne navrhy.. cenim a pouzila

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru