Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

13. komnata

25. 08. 2006
0
0
1471
Autor
Syd Barret

Za celý život som napísal tri básne o láske. Tu je druhá. Táto báseň vznikla na zákazku, dúfam že to na nej nie je poznať

Oblaky tiahnu po nebi
pozerám sa na ne, sedím na zemi
Odídu a slnko svieti zas
svet má pre mňa denne tisíc krás

Hviezda do noci zažiari
jej svetlo sa nedá vidieť očami
Najväčšia z tých tisícich krás
si pre mňa ty, tvoje svetlo vnímam zas

Otváram zas v sebe
trinástu kapitolu o tebe
už nepoviem nič
inak to bude gýč
martinez
18. 09. 2006
Dát tip
správně ti to evokuje, nedej se mnou zmást - martinez je jedno z nejběžnějších španělských příjmení - a já ho nosila 12 let :o)) ale třeba takový Stínolez bych řekla že od nás není... ;o)

Syd Barret
18. 09. 2006
Dát tip
No, keby som pohľadal, tak je tu hafo ľudí končiacich na -ez. Len preto. Neviem prečo mi to evokuje Espaňol.

martinez
18. 09. 2006
Dát tip
nášivku Pink Floyd som zbadala... prečo španielsky klub? :o))

Syd Barret
18. 09. 2006
Dát tip
Lenže ja tvorím v období, eh..., období Barretizmu. Násilne sa rýmuje, myšlienky sú uniformne šialené a... a nosia sa nášivky Pink Floyd. P.S.: Vy tu máte nejaký španielsky klub, alebo čo?

martinez
18. 09. 2006
Dát tip
možná kdyby ses nesnažil veršovat a nechal jen plynout slova... verše by neměly být vydřené jen pro ně samotné... měly by z tebe vyplynout samy... a nejen verše, každé slovo... nesnaž se je svazovat nasilu... :o)

Stínolez
26. 08. 2006
Dát tip
verš sebe-tebe je sice již dost ohrané klišé, ale závěrem jsi to trochu vylešil..;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru