Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jabl Kům

30. 08. 2006
6
0
1226
Autor
JiKo

Jabl Kům je skvělý manipulátor s dechem, který vás dokáže přidusit natolik, že ani nevíte jak se jmenujete. Dívá se na vás tím svým pohledem, chytí vás za krk či za tepnu a vnutí vám svoji myšlenku smrti. Je to nevysvětlitelné, ale přesto to nepřežijete.

Existuje se ale spousta sklepních styků (Lyryk, Vella), kteří vám řeknou-máme to dobře sehrané. Co si má pak člověk myslet? Každopádně Kůmě Jablkova show působí rdousivě, až cyanoticky.

Mrtvoly jsou dle mého názoru dobře natočené (většinou tváří k zemi) a zdá se, že i zábavně. Jabl Kům využívá psychogeologia, hypózy a mnoha dalších technik k zabíjení. Občas se mu, pravda, vše nepovede, každý chybuje, někdo přežije. A přiznejme si, kdo by zvládl tolik vražd, co on.

Celkově působí části mrtvol (kromě levé nohy) od tohoto magického člověka velice věrohodně a ačkoliv vyvolává u některých lidí potřebu pít pepsi, musíme uznat, že příval krve do našich médií a kosti se otevřenými zlomeninami opět prodírají mezi lid.


sidonia
10. 09. 2006
Dát tip
aha

JiKo
10. 09. 2006
Dát tip
ono to tam bylo ale říkal jsem si, že srandy už jsme užili dosti tak tím nebudu zabírat místo recenzím (které se sem jen valí:-))) ) no a taky koneckonců už zmizla i ta původní recenze kterou parodujeme

sidonia
09. 09. 2006
Dát tip
proc to neni radsi v tom, jak se to menuje, ty medajloonky, nebo tak neco.. tech osobnosti... v tomto pripade spis osob, ale i tak,,, no ne...

JiKo
06. 09. 2006
Dát tip
měním kategorii z Recenze na ... asi ostatní

StvN
02. 09. 2006
Dát tip
A tos ještě nepotkal Katu Gira.

Shammann
01. 09. 2006
Dát tip
Beru to tak, že skupina písmáckých lingvistických odborníků se právě snaží vytvořit nové citoslovce..

JiKo
01. 09. 2006
Dát tip
hrmbluh

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
krléš

chřty

Brad!

co dodat? tip!

Garth
30. 08. 2006
Dát tip
Prestižní! Tip!

JiKo
30. 08. 2006
Dát tip
Já jsem v práci já zatím ležet nemohu, nechám si to na večer jo?

JiKo
30. 08. 2006
Dát tip
atta: toho znám, je to jeho brácha ale nevlastní :-)

Noe1
30. 08. 2006
Dát tip
Dadík: Hádej :-)))) Přeci Ji_Ko

dadik
30. 08. 2006
Dát tip
...:) a co bude dál?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru