Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zajíci

31. 08. 2007
0
0
84
Autor
Krapnik

Podzimní bílá mlha válí se po mechu, myslivci vstávaj' už ráno, zajíci vylezli a nechce se jim z pelechu, neboť se chtějí dožít Vánoc.

Vzbudil ho divný zvuk. Jakoby jelen v dáli volal své zamilované výzvy světu. Ale přesto to s určitostí nemohl být on. Jeleni už tady dlouho nejsou. Tak co to bylo?

Harr vykoukl z domova ven a snažil se z mlhy něco vyčíst. Bylo to marné. Kotouče mlhy se převalovaly mezi stromy, ale jinak byl vůkol klid. Není divu v tuhle dobu, řekl si Harr, a už už chtěl zalézt.

Tramtarárarara . Opět ten stejný zvuk. Tak jelen to tedy určitě není, pomyslel si Harr. Aniž věděl proč, zmocnil se ho neklid.
Krapnik
03. 09. 2006
Dát tip
Hmm, tak uložení do konceptu asi nefunguje tak, jak bych si představoval...

StvN
02. 09. 2006
Dát tip
Vůkol:)) No nic. Piš dál.

Rabb
01. 09. 2006
Dát tip
Hon na zajíce?? Nic jiného mne nenapadlo.

Jacques
31. 08. 2006
Dát tip
Kdepak je zbytek? Jinak je to docela zajímavý začátek :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru