Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolesti

Výběr: Print, a2a2a
31. 08. 2006
16
6
4977
Autor
Markel

Lesy hořely a moře se dusilo pod ropnou skvrnou

Tíhu světa lámu
na kusy
jimi si záda podepřu
to abych měla sílu



obejmu zemi svými pažemi
pohladím  vyhaslé oči

houpat ji budu a hýčkat
ucítím poznovu tlukot srdce

co málem odumřelo

promluví sopky

přehluboce

budou hřát jako poprvé

a chladnoucí čelo

procitne

6 názorů

Markel
23. 08. 2007
Dát tip
Jindrall: já z toho taky neslintám blahem, už dlouho jsem si nic sama od sebe zpětně nečetla, takže, máš pravdu, dneska už to taky vidím jinak, ale já se polepším, fakt, věř mi!A víš proč? Protože já na to mám! :-))) :-))) sebereflexe, házení si popela na hlavu, to je moje specialita, měj se pěkně a díky za kritiku, je sice trochu neučesaná, ale upřímná, to já si cením

Jindrall
23. 08. 2007
Dát tip
dam dalsi priklad ceho se stim v basnich pouzit: obejmout pazemi... ja sem skoro reznik... vim... ale nelibi se mi takova vata... pokud nebjimam necim jinym tak je jasne ze pazemi... ale toe asi fuk... ja se stitim pojmenovani jako jsou i "asfaltova cesta/silnice"... to objimani a tak... dovedu si predstavit ze vesuvanka blahem slintala kdyz cetla neco o sopce :D no ale mam k tomu zase nejake uchylne sympatie... ja si cetl vic a asi me vadi takova lehkost... vis jakoze napises co se ti zrovna honi palici a moc nersis slova a obraty... nerikam ze kazdy ma psat 14 dni jako nekdy ja ale trocha sofistikovanosti s tim ze na to clovek po par dnech podiva zavazi...

Markel
27. 02. 2007
Dát tip
Robinia: to jsem ráda, díky za souzněníčko :-))

Robinia
27. 02. 2007
Dát tip
K téhle Tvé básničce se vracím a budu se vracet...

Markel
08. 01. 2007
Dát tip
Usmáty_autor: co na to říci, moc mne to potěšilo, díky

toto ma dojalo skoro k slzám...*

Markel
04. 09. 2006
Dát tip
joyce11: díky, jsem moc ráda v Tvých oblíbených :-))

Markel
01. 09. 2006
Dát tip
rainman: jsem ráda, že líbí a můžeš si domýšlet po svém, co bylo řečeno, díky

rainman
01. 09. 2006
Dát tip
má to plno významů...líbí :-)

Markel
01. 09. 2006
Dát tip
Oldjerry: Díky, že jsi se zastavil, nic si z toho nedělej, i ve mně mé dílko budí rozpaky a taky to teď nedokážu rozkódovat, snad časem, budiž mi omluvou, že jsem popíjela dobré chilské vínko a padlo na mne smutnění :-)))

Oldjerry
01. 09. 2006
Dát tip
Nastává zvláštní situace - přestože si některé kritiky navzájem odporují, všechny se mi zdají pravdivé. Líbí se mi to, je to zralé, ale je pravda, že to ve mně vyvolává jisté rozpaky, jejichž příčinu teď nejsem schopen definovat...

Markel
01. 09. 2006
Dát tip
sklenář: díky, že jsi se stavila, s tím prologem máš pravdu, zkusím odstranit, ale nevím, u jiného dílka jsem zkoušela opravovat a nešlo mi to, snad už to bude možné, měj se krásně, průsvitně a průzračně :-)) vesuvanka: jsem ráda, že líbilo a považuji si klubíka, když jsem to psala, tak jsem i na Tebe myslela Renas: díky za navštívení, jen jsem trochu nepochopila otázku, ale to snad nevadí, krásný den guy: však víš, jenom sním a nemůžu zhola nic, díky Norsko 1: Díky, že jsi přestal psát rozvrhy a zastavil ses u mne :-)) Sarrah: Ó, díky, moc si považuji tvoji pochvalu dadik: Já vím, díky, žes tu byla :-)) dream: Dííííky moc! Dominiika: jsem moc ráda, že líbilo, díky Print: Myslíš? jsem potěšena :-))vůbec jsem nečekala, že mi tohle dílko někdo pochválí, čekala jsem negaci, neb sama jsem cítila tu určitou patetičnost a naivitu, ale jinak jsem nemohla anitta: jsem ráda, že jsi u mne byla :-)) Besuhoff: díky za Tvou kritiku, každý to cítí jinak a je to dobře, to by byla nuda, kdybychom měli všichni stejný pohled na svět, věci ... a2a2a: pohladil jsi po duši, přesně tak jsem to chtěla, nedělala jsem si ambice na veledílo, jsem hrozně ráda na světě, ani to nedovedu vyjádřit, jak moc,i když se mnou kolegyně v práci nemluví, i když mne bolí zase záda a v krku se mi už týden povaluje knedlík, i když prší... díky :-)) Robinia: Díííky moc :-))

Robinia
01. 09. 2006
Dát tip
*

a2a2a
01. 09. 2006
Dát tip
to je ten případ, kdy se člověk utíká do poezie, ne proto, aby prosil do světa nebo jen volal, ale aby si připomenul, jak ho má rád.

Besuhoff
01. 09. 2006
Dát tip
Přijde mi to tak nějak patetické. A kdyby mě nenapadlo kouknout i na něco jiného od Tebe, asi bych se už nevrátil. Snažím se vmyslet, forma, obsah, začátek a konec všechno js esprávné a na svém místě. Ale přijde mi to tak nějak.... Jestli to nebude tím, že unavené slunce vztávalo ve vázaných verších? Možná mi sedlo lépe.

Print
01. 09. 2006
Dát tip
Zralé ovoce padá na zem. A to ještě není podzim!:-)

dadik
01. 09. 2006
Dát tip
jo, tahle je pro vesu..:)*

Sarrah
01. 09. 2006
Dát tip
*** krásně jsi to napsala Markelko*

Norsko 1
01. 09. 2006
Dát tip
*

guy
01. 09. 2006
Dát tip
hm, přeju, ať se ti to podaří .. *

Renas
31. 08. 2006
Dát tip
eko poezia?:)*

vesuvanka
31. 08. 2006
Dát tip
rostliny na Etně (patrně druh starčeku)

vesuvanka
31. 08. 2006
Dát tip
rostliny na Etně (patrně druh starčeku)

vesuvanka
31. 08. 2006
Dát tip
houpat ji budu a hýčkat ucítím poznovu tlukot srdce co málem odumřelo promluví sopky přehluboce budou hřát jako poprvé a chladnoucí čelo procitne mluvíš mi přímo ze srdce :-))) nádherné, díky :-))) posílám TIP a pozdrav, dílko přidávám mezi své nejoblíbenější a do klubu

sklenář
31. 08. 2006
Dát tip
mně by se to líbilo bez toho prologu - s ním je to příliš jednoznačné a díky tomu ploché (na můj vkus) - takže JEN když si prolog odmyslím...a dám si prostor*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru