Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První pusa

01. 09. 2006
17
19
2662
Autor
StvN

Věnováno chladným romantikům.

Seděl jsem na kraji lesa a sledoval tu holku. Pěkná postava, velká prsa pod svetrem, dlouhé černé vlasy. Culila se na mě. Pak mě zcela nesmyslně vzala za ruku a přitiskla se mi prsama na hruď. Díval jsem se jí přes hlavu na řeku. Myslel jsem na fotbal. Náhle jsem ucítil něco na krku. Šimrání. Divně se mi svíjela v náručí. Tiskla se na mě a vzdychala mi do ucha. Cítil jsem, co měla k obědu. Šlápla mi na nohu. Podíval jsem se jí do očí a jednou rukou si sáhl na krk, byl celý mokrý. Dívala se, jako by byla zfetovaná, a já nemám rád zfetované holky, co mi šlapou na nohy a slintají na krk. Doufal jsem, že usne, ale znovu mi začala olizovat krk. Napadlo mě, že bude možná zvracet, tak jsem ji odstrčil. Dívala se jako pes. Zvedla se ze země a třela si koleno. Myslela si, že mě dojme. Taková holka. Zvláštní. Otočil jsem se, ale v tom se zvedla zcela zdravá a táhla mě k řece. Ani jsem si nevšiml a byla nahá. Díval jsem se jí na prsa a najednou jsem byl také nahý. Holka umíněná mě vtáhla do vody a zase se přisála na můj už tak dost oslintaný krk. Prsa měla příjemně měkká a teplá v té studené vodě – držel jsem je a myslel, jestli stihnu fotbal. Bohužel mi skočila na krk a obepnula mě nohama. Byla mi velká zima, a tak se jí nepovedlo uskutečnit to, co zamýšlela. Najednou hodiny na kostele odbily pět. Shodil jsem ji ze sebe a šel se oblíct, ale ona se rozhodla zkoušet mou trpělivost. Točila se na hladině jako míč a voda ji nesla k jezu. Došlo mi, že fotbal dneska asi neuvidím.

 

Kdyby měla duši, určitě by se tak snadno neutopila.


19 názorů

palino8
19. 12. 2006
Dát tip
surovééé

Hody
14. 12. 2006
Dát tip
no není zač, starý dobrý StvN :) jestli nemáš dost času, přečti si klidně jen několik řádek poslední "povídky" zajímalo by mě jestli se styl, kterým je to psaný, dá nebo nedá číst. měj se, každopádně !

StvN
14. 12. 2006
Dát tip
Díky. Čoveče mám tvoje dílo v avízech, ale nemohu si opatřit vhodné podmínky k jeho přečtení.

Hody
14. 12. 2006
Dát tip
hehe, je to skvělý. moc se mi to líbilo. *

Najmladšia
12. 12. 2006
Dát tip
to musel byt minimalne medzigalakticky sampionat...ale napriek koncu tragickému som sa celu dobu smiala

Najmladšia
12. 12. 2006
Dát tip
to musel byt minimalne medzigalakticky sampionat...ale napriek koncu tragickému som sa celu dobu smiala

StvN
06. 12. 2006
Dát tip
Fajn. Tak už jsi mi to napsal. Osmkrát. Děkuju.

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
Chladný, ale možná rozumím...

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
Chladné, ale asi rozumím...

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
chladné, ale možná rozumím...

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
Nepovažuji se za chladného romantika, ale možná rozumím... I když musím přiznat, že po takovémhle zážitku by se mi asi nechtělo něco zkoušet znovu :)

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
Nepovažuji se za chladného romantika, ale možná rozumím... I když musím přiznat, že po takovémhle zážitku by se mi asi nechtělo něco zkoušet znovu :)

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
hodně chladný, ale možná rozumím.

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
hodně chladný, ale možná rozumím.

Chareas
06. 12. 2006
Dát tip
chms... chladný, ale možná rozumím.

StvN
01. 12. 2006
Dát tip
Potíž je v tom, že pozo napodobuje mě.

G_B_Show
01. 12. 2006
Dát tip
Přijde mi to jako slabá napodobenina pózovýho stylu.

StvN
22. 11. 2006
Dát tip
Co ty tady:) Díky, ženo.

Semeno
22. 11. 2006
Dát tip
OU, taková žena,.. ACH, zplakala bych nad metaforou Uf, budu pracovat na uvolnění a spojení ..objevit muže přeji mnoho rozjímání sem

Deni
08. 11. 2006
Dát tip
ale žádná pusa tam nepadla ? jinak dobrý, ňo :-)

Ou - drsné a přitom dojemné. Přečtu si další :)

Eileen
25. 10. 2006
Dát tip
Točila se na hladině jako míč haha tohle me rozesmalo teda asi jako jediny no jo.. ale.. a tak. : ) mňouk. pá--

miirdas
09. 10. 2006
Dát tip
chladný jako divoká horská bystřina...taky by nemuselo být všude tolik jezů T

vlastovka.
04. 10. 2006
Dát tip
Tak to teda... no dobré je to, co naplat :) *

Impact
29. 09. 2006
Dát tip
přišlo mi to jako když mě probudil pes s jazykem na mým ksichtě

myslela sem, že to bude něco hloupoučkýho, soudě podle názvu... ale překvapil si mě. vtipně napsaný

StvN
23. 09. 2006
Dát tip
Děkuji pane redaktore. Doufám jen, že na je na tom víc než tahle jedna věta.

Narvah
23. 09. 2006
Dát tip
tohle je na tom nejlepší: Točila se na hladině jako míč a voda ji nesla k jezu. jak sám velký franz!

Čumák
12. 09. 2006
Dát tip
smarja. copak zabava to je, ale fakt poklesla. a ja ze tu onanuju. HAHAHAHAHAHHHH

Tragicus
11. 09. 2006
Dát tip
Legracni. :]

StvN
04. 09. 2006
Dát tip
Lakrov - díky. Plopez - rozepsáno mám, ale brutání to neni. Zatim.

Plopez
04. 09. 2006
Dát tip
StvN: No co, lepší takovádle chuťovka, než kdybys měl doma rozepsanej nějakej brutální tisícistránkovej epos...

Lakrov
04. 09. 2006
Dát tip
Z 'mechanického' hlediska to má pár mezer (Seděl... vzala za ruku... přitiskla se mi prsama na hruď... Divně se mi svíjela v náručí... Šlápla mi na nohu...). Buď klekla, nebo 'jste' mezi tím museli vstát, což působí dosti nevěrohodně. Jak se může tělo 'točit na hladině jako míč'? Nebo je to jen další upozornění na ta 'teplá prsa'? Pak by měly být míče dva. O čem to je? O tobě? Co ti udělaly holky? Nebo si za to můžeš sám?

StvN
04. 09. 2006
Dát tip
Je to s podivem, ale já nic dalšího nemám.

Plopez
04. 09. 2006
Dát tip
jojo...ale po tak dlouhý odmlce bych rád viděl i ty další věci ;)

Pavel_Antad
01. 09. 2006
Dát tip
Pobavil jsem se, dobry. Jenom zacatek je malinko nemocnej. Nejprve sedis, alepak se ti pritiskne na hrud a slapne te na nohu, pozdeji se zvedne ze zeme . Mozna bych ty prechody nejak nenasilne upravil. Ani jsem si nevsiml a byla naha. Ta veta me bije do oci. Co treba Ani jsem to nepostrehl nebo tak nejak. Ale fakt dobry, na to ze to je kratky ma to zasah do cerneho.

pozorovatel
01. 09. 2006
Dát tip
dobře jí tak hodně chladnej romantismus:)

fórek...:)

Barman
01. 09. 2006
Dát tip
Doufal jsem, že usne...Tak to je věta. Pobavil jsem se a zároveň jsem rád, že nejsem chladný romantik

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru