Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlak

28. 03. 2001
1
0
683
Autor
Mazdovovejce

Ten vlak, co v něm teď sedíme, jede až na konec světa, a možná, že až tam dojedem, tak bude po nás veta. A přeplněná kupé, a všichni si čtou noviny, a všichni si jedou na konec světa, a všichni kašlou na splíny. Pomaloučku si vystupují, a to jedem sotva hodinu, asi maj všichni strach z konce světa, a schovaj’ se doma pod peřinu. Průvodčí mává plácačkou, a dál děruje jízdenky, a těch pár posledních lidí se tváří, že nemaj život na směnky. Zbylo tu pár posledních tváří, a všichni maj’ pohledy tupé, všichni to vzdávaj a já zas sedím sám v přeplněném kupé.
Litochowitz
09. 07. 2001
Dát tip
Rad jezdim vlakem, ale nemam rad ty preplnene....

Valkýra
28. 03. 2001
Dát tip
Dobře vystižený pocit z vlaků a všeobecně dopravy vůbec - hlavně to tak vypadá v pátky a neděle ...... :-))))

Promiň, ale do dobrý básně to má ještě daleko..., ale jinak je to hezkej námět....

Merle
28. 03. 2001
Dát tip
skutečně znatelně slabší než jindy... dobrej mi přijde jen konec, ale ten je zase příliš profláklej...

Naso
28. 03. 2001
Dát tip
že by som na nasledujúcej stanici nastúpil???

Jákob
28. 03. 2001
Dát tip
jsem na ten konec docela zvědav :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru