Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zavři oči

07. 05. 2001
1
0
1054
Autor
Mazdovovejce

(Nemusí se vždycky všechno nacházet tam, kde má.)

Zavři oči to co nechceš zmizí slepota je sladká už nic neútočí jen to, co je cizí jen to červotočí že je láska vratká že má život krysí.
J
13. 05. 2001
Dát tip
proč zrovna ta krysa na konci? Slepota je dočasně a zdánlivě konejšící.

Mustal
07. 05. 2001
Dát tip
kdepak krysí život. láska sice nosí leckteré infekce, ale život má (aspoň u mě) spíš jepičí :-)))

Merle
07. 05. 2001
Dát tip
i krysa zahnaná do kouta zuřivě bojuje

Jochanien
07. 05. 2001
Dát tip
To: Mustal láska má život jepičí.. kdekdo si zkřivděn zakřičí musíš být lepší zahradník nesázet lásku na chodník jinak Tip:-))

brooklyn
07. 05. 2001
Dát tip
Bravo Joachien !

brooklyn
07. 05. 2001
Dát tip
Bravo Joachien !

Goha
07. 05. 2001
Dát tip
Tak já vám nevím. Vypadá to pěkně, chytře, ale jaksi nesdělně. Jaký je krysí život? Pokud vím, je krysa zvíře houževnaté, které přežuje a přežije všechno. Jak to koresponduje s vratkostí lásky? Tady bych souhlasil s mustalem, že by se hodil spíš život jepičí. Ale tam zase nejde o vratkost, ale o osudovou, nutnou krátkost života...

brooklyn
07. 05. 2001
Dát tip
Bravo Goha !

ulita
07. 05. 2001
Dát tip
jo, zajímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru