Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(k)rok(y)

13. 09. 2006
13
59
5725
Autor
martinez

 

(k)rok(y)…

 

jaro – kytky sněžen(k)y
bílý jak on sám
pod sněhem se choulí...

léto tak plný třešní
že cpem se jimi
bo(b)ule za ušima...

a pak poslední list (o)pad
na podzim i my
jak to barevný listí...


sněhový vl(o)čky mám
v zimě před očima
a těším se na jaro...

...až kytky zas  sněžen(k)y


59 názorů

martinez
14. 06. 2011
Dát tip
a eště jedno avízko pro zajímavost - taky od mořskýho koníka :o)

martinez
27. 01. 2010
Dát tip
tak eště jeden ozávorkovaný ne-smysl :o)

martinez
17. 01. 2010
Dát tip
na Sahaře máte ráno až odpoledne? :o)

martinez
22. 09. 2009
Dát tip
chjo, já du teda ležet, hlavně dyž budou soutěžní dílka podle vašeho uvážení :o)

martinez
22. 09. 2009
Dát tip
nemožou být samostatný dyž je bude spojovat zadání čtveřice - copak máš taky horečku, Víťánku? :o) JARO kytky sněžen(k)y bílý jak on sám pod sněhem se choulí... LÉTO tak plný třešní že cpem se jimi až bo(b)ule za ušima... PODZIM ...a pak poslední list (o)pad na podzim i my jak to barevný listí... ZIMA sněhový vl(o)čky mám v zimě před očima a těším se na jaro...

martinez
22. 09. 2009
Dát tip
jenže Víťo to je tím že to znáš a víš že sem to psala jako celek - a oni to stejně musej psát jako celek ze 4 kusů - jináč by to byl nesmysl dyby každá žila úplně samostatným životem dyž to je čtveřice ustálená přece... na délku tu u mne nehleď to je jen pro demonstraci ne, Otazníku?

martinez
22. 09. 2009
Dát tip
Víťo, klidně ti najdu shromadu básní s ustřiženějším začátkem :o)

martinez
22. 09. 2009
Dát tip
no to tu čtveřici stejně bude muset nakouskovat každej - a smysl to mít bude, dyž to bude čtveřice, ne? jak jinak bys to chtěl pojmout? a esi mini midi nebo maxi, to už vyjde na stejno tak ňák...

martinez
22. 09. 2009
Dát tip
todle třeba by čtveřici splňovalo, ne? to jen abych nemusela nic sepisovat jako důkaz :oD a vím žes tu byl, Víťo...

martinez
16. 04. 2009
Dát tip
pamatuj že do pekla vede cesta přímo, Mikeši... :o)

martinez
16. 04. 2009
Dát tip
no eště aby po tvym! dyk je to tu martinez! :o)

martinez
16. 04. 2009
Dát tip
co máš proti vlčkům a boulím?! :oD dyk je to hračičkování...

martinez
16. 04. 2009
Dát tip
to avi teda eště :o)

martinez
07. 08. 2007
Dát tip
no seš... nechal ses od baby umluvit - další neklamný znak :o)

martinez
06. 08. 2007
Dát tip
a nebo třeba tohle :o)

martinez
06. 08. 2007
Dát tip
a dědkové sou snad pohlavně neutrální? znám nejednoho čiperu

martinez
05. 08. 2007
Dát tip
on ten nick už sved spoustu chlapů... tedy nesprávným směrem myslím - nejsu martinka byť oslovení marti mi nevadí :o) tož vítej zbloudilý poutníku a stahuj kalhoty dle libosti... brod se časem nějaký objeví... a dyby ne, pochopím aj jiný pohnutky :o)

martinez
05. 08. 2007
Dát tip
tu svoju kategorii, milý psavý kolego, mám už tak rok a půl... redachtorka su druhý měsíc... takový génius jako vy, Járo, přece ví že duch nesouvisí s funkcí :o) a dyž se vám to líbí, tož si přečtěte aj jiný hanihaiku, nééé furt toto jedno dokola :o) ps. mám v oblibě vaše rčení "nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko..."

martinez
04. 08. 2007
Dát tip
a já su úplně obyčejná redaktorka doktorka zorka horká :o) a nepíšu haiku, ale hanihaiku ;o)

martinez
03. 08. 2007
Dát tip
o to ale vůbec nešlo přece... no ale dík :o)

martinez
01. 08. 2007
Dát tip
jé, díky - já už aj zapomněla že sem ti to avi poslala... já su někdy hravá... nejvíc se slůvkama ale aj do grafiky se někdy obuju... nápodobně :o)

martinez
30. 07. 2007
Dát tip
list opad :o)

Smíšek:-)
25. 07. 2007
Dát tip
to je moc dobrá otázky martinez.. .. neznám však pro Tebe přesnou odpověď... bohužel.. ...(odpověď je ukrytá)... ........(v čase)............:-)

martinez
25. 07. 2007
Dát tip
a kudypak to vedou TVOJE kroky, Smíšku? :o) díky, tohle dílko mám ráda, pohrála sem si...

Smíšek:-)
25. 07. 2007
Dát tip
skvělééé moc moc líííbíííí se tam ten třpyt hvězd :-) /*\

martinez
26. 04. 2007
Dát tip
zpěváčku, soustava hanihaiku, například :o)

martinez
25. 04. 2007
Dát tip
barvičky :o)

Jena
03. 02. 2007
Dát tip
:-)

Jolana19
15. 09. 2006
Dát tip
hezky sis pohrála a nejen se slovy :-)

Rad_o)))
15. 09. 2006
Dát tip
jako hanihaiku(ku) pěkné :o))) ... smím-li Tipnout - * Tink :o)))

martinez
14. 09. 2006
Dát tip
opouštím tě - musím se na chvíli zapojit do procesu... užij si čeho chceš... :o))

martinez
14. 09. 2006
Dát tip
ale jen nekerýýý...

martinez
14. 09. 2006
Dát tip
dýkýýý!!! :o)

martinez
13. 09. 2006
Dát tip
a ještě dodatek... já su martinez baba, NEDOBRÁtoŽENO :o))

tak to se snad ještě nestalo!!! tys napsal CELÉ moje alterjméno i s rozlišením velikostí!!! díky ó díky a cs týče hanihaiku - teď už si nedovoluji míti námitek - ba naopak -chválím vynález! !!!

martinez
13. 09. 2006
Dát tip
Kubíku - není každý den posvícení... ;o) NEDOBRÁtoŽENO - je to soustava hanihaiku... a jelikož je hanihaiku MOJE kategorie, můžu v rámci ní všechno - to je výhoda :o)) jinak díky, kucííí...

na haiku dost dlouhý ne? hezky barevný..ty závork ybych dala občas jinam..ale jo..

Jakubisko
13. 09. 2006
Dát tip
no, je to docela milé, ale myslím že by to šlo zpracovat ještě mileji, nečetlo se mi to úplně příjemně, trošku to drhlo....takže promiň, tentokrát tě tipem nepotěším :o)))

rainman
13. 09. 2006
Dát tip
da capo al fine :-))*

Noe1
13. 09. 2006
Dát tip
:-))) úsměvný koloběh *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru