Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VYSTAVA V PLZNI PRODLOUŽENA

19. 09. 2006
0
0
6104
Autor
vesuvanka

Milí Písmáci,


s velikou radostí Vám oznamuji,  že  moje výstava "Krajiny zrozené ohněm" ,

ve Studijní a vědecké knihovně v Plzni, Smetanovy sady 2

byla prodloužena do 29. 9. 2006.

Přístupná je ve všední dny , pondělí až pátek od 9 - 17 hod.


Těším se na Vaši účast

vesuvanka

vesuvanka
05. 10. 2006
Dát tip
NePoe_ta - děkuji za návštěvu - jsou to akvarely :-)))

NePoe_ta
05. 10. 2006
Dát tip
Du s křížkem po funusu, ... ale co, když vernisáží sama krajina ..., to sem se nadohadoval, odkud že se ty obrázky berou. :) Olej, akvarely, ... ?

Eillís
23. 09. 2006
Dát tip
Vyřídím :-)

vesuvanka
23. 09. 2006
Dát tip
Eillis - to je skvělé a dědečkovi gratuluji a přeji hodně úspěchů.

Eillís
23. 09. 2006
Dát tip
Dědeček maluje...je amatér, tohle je jeho první výstava v životě ;-)

vesuvanka
23. 09. 2006
Dát tip
Eillis - Tvůj dědeček je výtvarník nebo fotograf? Také mívám smůlu, že když si vyhlédnu nějaký pořad nebo výstavu, která by mě zajímala tématem, tak se tam z nějakých důvodů nedostanu.

Eillís
23. 09. 2006
Dát tip
No jo, myslela jsem si to :-( Možná by mi vyšel pátek, stavit se tam cestou... Kdybych to bývala věděla dřív...takhle mě navíc přizabije dědeček, že mu nebudu na vernisáži. Výstavy mi teď nějak nejsou přány ;-)

vesuvanka
23. 09. 2006
Dát tip
Eillis - to je škoda. Na Václava je svátek, tak to asi otevřeno nebude. Knihovny nebývají o víkendech a svátcích otevřené.

Eillís
23. 09. 2006
Dát tip
Problém je s těmi všedními dny, normálně bývám v Plzni v neděli...bude otevřeno na Václava?

vesuvanka
23. 09. 2006
Dát tip
Eillis - děkuji za zastavení a zájem, který mě moc těší, kéž by Ti to vyšlo :-)))

Eillís
22. 09. 2006
Dát tip
V Plzni? Že bych zašla? Tedy lépe řečeno nějak zařídila, aby mi to vyšlo? Hm...:-)

vesuvanka
21. 09. 2006
Dát tip
maartin - ten článek o Středohoří je skvělý, ještě jednou veliký dík a zdravím Tě :-)))

vesuvanka
21. 09. 2006
Dát tip
maartin - díky za milá slova i odkaz, hned se na něj podívám :-)))

maartin
21. 09. 2006
Dát tip
... a ještě si, vesuvanko, dovoluji poslat jeden odkaz (Středohoří, včerejší HN) http://in.ihned.cz/1-10021040-19337020-n03000_d-e8

maartin
21. 09. 2006
Dát tip
moc pěkné obrázky...můžu jen doporučit Vesuvanko - díky!!

vesuvanka
20. 09. 2006
Dát tip
jan(ek) - příští týden budu mít cestu do kavárny, tak se domluvím na termínu čtení, díky za zájem :-))) Sarrah - díky za návštěvu, já vím, ale určitě budu mít ještě další výstavy zpívající trávník pch.kandidát vět - díky, díky, to jsi mi udělal velikou radost - jak je ten svět malej :-))) Pcháč bělohlavý považuji za jeden z nejzajímavějších a nejhezčích bodláků, nazvala ho "králem stepi" :-))) Díky za zájem o Island - výstava je v Kavárně pod Vesuvem v Praze-Karlíně, Šaldova 34, potrvá do konce října a přístupná je jen ve všední dny po-pá od 11 - 14,30 hod.

Vždycky je příjemný někde potkat něco známýho..

Vůbec jsem nevěděl, že tam ta výstava je, ale naštěstí jsem na ni náhodou narazil.. jdu si takhle do studovny a koukám: Tyhle obrázky mi jsou přeci nějak povědomý.. takhle maluje vesuvanka:) a hop! Je to vesuvanka. Hurá! Volám a koukám a prohlížim. Děkuju. Ále chtěl bych vidět ten Island. A byl tam pěknej pcháč:)

Sarrah
20. 09. 2006
Dát tip
Plzeň je pro mne hrooooozně dalekoooo.....:o(

vesuvanka
19. 09. 2006
Dát tip
Jarmila_Moosová - díky za návštěvu, já vím... :-))) jan(ek) - :-))))) díky za zájem - v Kavárně pod Vesuvem potrvá výstava "Kamenná sága Islandu" do konce října.

Vesu - nedráždi mě :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru