Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hromadná BALADA o okapech

20. 09. 2006
0
0
616
Rozlišujeme tři druhy okapů:
červené, zelené a nedozírné.
Červené okapy známe z planetária. O něco menší jsou okapy hliněné, ale ty neznáme ani z planetária ani z krematoria. Zelené okapy mohou být jak nedozírné tak červené.
POZOR! Všechny okapy jsou smrtelně jedovaté.
Etymologicky si toho všimneme na kořeni k, který věstí konec. Naši předkové nebyli žádní hlupáci.
Ti znali dokonce mnoho jiných druhů okapů, jež se evolučně proměnily v zákopy, výkopy a otepi, které dnes známe jako komíny a palírny. Nejslavnější okap se nalézá na posvátné hoře uprostřed mostecké hnědouhelné pánve. Stejný okap zdobí i katedrálu v Mnichově.
Mezi podokapy dále řadíme: cisterny, náboženství, Tádžikistán a levou mozkovou hemisféru.
V některých státech západní Evropy na okapech vysedávají penzisté, chovanci z ústavů a vlaštovky, v jiných částech světa jsou okapy pronásledované a nesmějí se dovážet.

A jaký máte k okapům vztah vy?
Meheš
20. 09. 2006
Dát tip
Taky bych si na něj sedl...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru