Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Melancholický kvítek

29. 03. 2001
3
0
1133
Autor
modrik

Podivná to rostlinka...

Když jsem tě sadil, měl jsem ruce rozedrány od tvých trnitých kořenů. Když jsem tě zaléval pak věz, že to nebyla voda, nýbrž mé slzy. Když jsem ti kypřil půdu, dusil jsem se. Dal jsem ti to nejlepší, co jsem ti jen mohl dát. A jak si se mně odvětil? Uvadl jsi...
Starr
03. 06. 2004
Dát tip
teda že jsem na tyhle věci narazila až teď. Připadá mi to všechno strašně dávno, byli jsme všichni U Gandalfa trošku jiné, mladší...... :))) - melancholie.)

Adanedhel
02. 08. 2001
Dát tip
Každý si zaléváme slzami svůj melancholický kvítek!! Já, ty...všichni ostatní....smutná to pravda.

modrik
05. 04. 2001
Dát tip
No, mně připadají už jednou přečtený a zbytečný - o.k. už je nebudu mazat :))

Skleboun
04. 04. 2001
Dát tip
ali:presne! Maly princ me taky napadl.... prijde mi, ze tam obcas vypaldlo nejaky pismenko, ale to neva...chtelo by to jeste trosicku vytribit...ale dobry, lepsis se! :)) ps.proc mazes svoje veci? Jak si te pak me nekdo precist, kdyz prijde a pulka tam toho neni? :))

Verita
30. 03. 2001
Dát tip
moc hezké

alina
30. 03. 2001
Dát tip
:o),...malý princ to se svojí růží taky neměl lehké

krásně smutně melancholické.moje gusto.Davám TIP.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru