Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uz v teto chvili

21. 09. 1999
1
0
1597
Autor
Lalinka

Posloucham notu za notou, vis asi, so mi ted tady hraje, je to pisen.. nase, pri niz mi srdce taje. Myslim ted na Tebe, mozna mela bych uz davno spat, ale nejde to, nemohu to prekonat. Ty - jen Ty zustals mi v myslenkach, ale drive nez opravdu budu usinat, musim Ti rict, ze uz ted je na co vzpominat...
Merle
22. 09. 1999
Dát tip
slušně napsaný...

Lalinka
22. 09. 1999
Dát tip
slavek: taky me to kolikrat vrta hlavou

merle: no.. nevim, co rict
tesi me to.. :o)

Bibša
22. 09. 1999
Dát tip
Lálíčku Králíčku, dobrá myšlenka. Kam ty na to chodíš? No jasně že vím (a závidím :-). Já mám jen smůlu, že skoro na každou písničku mám nějaké vzpomínky a pustit si cokoliv, tak u toho bečím. Takže teď mám období, kdy jsem nejvíc v pohodě, protože nemám po ruce ani U2 ani nohavicovky a redlovky a nerezovky ani zdařilého kytaristu ... :-) Taky řešení, ne?

Datin
21. 09. 1999
Dát tip
Takovým písním je třeba se vyhýbat...

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
lidicky omluvte tam tu chybu misto s je c,ale prece jenom mi tady ty prstiky obcas ujedou a DATINE: mas pravdu, je to to nejlepsi, ale vzdycky to nejde, treba v radiu..? :o)

slavek
21. 09. 1999
Dát tip
je smutné, že lásku dávají lidé vždy Těm kdo ji nechtějí, nebo nemohou přijmout.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru