Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jezera

Výběr: Carodej
30. 03. 2001
8
0
2613
Autor
Helene1

Jezera Tisíce očí matky Země jsou jezera, zrcadla, co žádný kámen nerozbije.. Netřeba plotů jim a žijí věčně pro službu Zemi, zvěři, lidem vděčně svým klidem, klid do duší vrací… místo, kam vraceji se ptáci když horko krajin jižnich již je zmáhá a vláha jejich Zemi napomáhá když z jezer par se mraky obnovují To stříbro jejich hladin nečerná žádným věkem, hlazeno sluncem , měsícem pročesáno, blyští se navečer, a oslnˇuje ráno závojem mlh když požehnáno.. model je stejný, odraz ale jiný když kmeny smrků v magické kulise po ránu cudně halí se a opona dne, když padá do krajiny… Šeptají do ticha vlnkami do snění jen občas s větrem tvář svou pozmění v bouřlivém spojení dvou živlů .. vášní, chvílemi až krutou hladinu do orgasmu vzdutou přivedou zpět do míru zklidnění. Jsou jako život sám, se vším co k němu patří jsou otcem, matkou nám, jsou sestry, jsou i bratři jsou druhem naším v bolesti i kráse, kterou nám pomáhají vnímat kdo jiný může lépe připomínat že nic nekončí, vše jen začíná se..
Carodej
06. 06. 2001
Dát tip
Tak k tomuhle nejsem schopen říci nic víc, než že dávám Tip a zařazuji do Písmáckého výběru. Zatím nejlepší věc, co jsem od Tebe četl.

Helene1
06. 06. 2001
Dát tip
DIK..

Helene1
31. 03. 2001
Dát tip
))))))))))..dik za radu..)

Bacil
30. 03. 2001
Dát tip
Trochu bych to zkrátil, ale stejně tip.

(závorka)
30. 03. 2001
Dát tip
viz. předřečníci

Albireo
30. 03. 2001
Dát tip
Krásné, Heli! Ť

rire
30. 03. 2001
Dát tip
kouzelny! hel, tohle je OPRAVDU ze srdce yum yum

Helene1
30. 03. 2001
Dát tip
vsem Diky.. asi jsem si tohle oceneni sice az tak nezaslouzila, ale.. to, ze prave od Vas, me tesi tim vic..

Astalavista
30. 03. 2001
Dát tip
Pěkné, jak vystřižené z National Geographic. Být tebou, přeložím to do finštiny(je to přeci země tisíce "očí"), i když to by asi tak nevyznělo.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru