Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam...tam někde....někde....někde tam

30. 09. 2006
1
0
933

Stačilo................. tak málo, ale přesto až příliš moc

První strana:           Ano… prosím… Kdo volá?

Druhá strana:         Tady  vaše osobní stráž.

První strana:           Prosím? Asi jsem rozuměla špatně.

Druhá strana:         Říkám: tady vaše osobní stráž… váš strážný anděl.

První strana:           Jste se zbláznil! Na takové vtipálky nemám náladu!

Druhá strana:         A to nejste zvědavá co po vás chci? Co vám chci říct?

První strana:           No, tak to teda řekněte, když se vám teda uleví, ale rychle.

Druhá strana:         Přišel jsem vás varovat… zachránit vás…

První strana:          Tak to by mohlo stačit.

 

Z první strany se ozývá tůtání…  už nikdy nevezme znova telefon. Byla to její volba?…nebo jen hloupá chyba… stačilo tak málo… stačilo jen věřit… stačilo jen nezavěsit…..stačilo. . . . . . . . .
o o o o o o o o o o o o o o o o o o o
bingol
03. 10. 2006
Dát tip
hmm,zvlastni...trochu deprimujici,ale docela se mi to libi:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru