Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Doporučte ostatním knihu, kterou musí stihnout přečíst ještě dřív než zemřou

30. 09. 2006
0
1
2418
Autor
marw

Kniha, kterou musíte přečíst ještě než umřete
 
Literatura se píše tisíce let. Pokud bychom chtěli přečíst všechno, co se kdy napsalo o Hamletovi, nebude nám na to stačit jeden život.
Musíme si vybírat - proto se zamyslete a doporučte ostatním jednu knihu, kterou musí stihnout přečíst ještě dřív než zemřou :-)!
Pošlete odkaz svým známým, pomozte s rozjezdem :-).

http://nejlepsi-kniha.wz.cz


1 názor

Sasak
31. 08. 2007
Dát tip
Zajímavé

Armand
14. 10. 2006
Dát tip
žádnou nemusejí přečíst .-)

marw
01. 10. 2006
Dát tip
bible už tam je, i nový zákon. ještě že nedošlo ke spojení - už by to bylo dělené druhé místo :). no jinak jsem fakt spokojený, běží to nějakých 24 hodin, brzy přibude stý hlas - a vytvořil se celkem fajn seznam dobré literatury.

Smetiprach
01. 10. 2006
Dát tip
Život po životě - Raymond A. Moody :-)))

Fouckault
01. 10. 2006
Dát tip
poučení z krizového vývoje... .-)

mortecino
01. 10. 2006
Dát tip
kurva kdo mi smazal všecky hlasy citadele! navíc jich bylo jenom 36...(((

Zly
01. 10. 2006
Dát tip
Bibli.

K2
01. 10. 2006
Dát tip
Člověci, to neni vůbec žádná sranda. Co se mi líbilo dřív, teď nee, a co se mi bude líbit - nevím, něco vymyslím.

marw
01. 10. 2006
Dát tip
ano, slabikář je také dobrý tip, hned vedle Nového zákonu řekl bych :). díky vám všem, kteří jste přispěli - ač jsem původně nechtěl, během první hodiny jsem musel zamezit opakovanému hlasování, protože nějaký aktivista Citadele okamžitě naklikal něco přes padesát :-).

StvN
30. 09. 2006
Dát tip
Těch knih je hodně a zároveň není žádná tak důležitá, aby bez ní nemohl člověk zemřít. Ale něco ti vymyslíme.

marw
30. 09. 2006
Dát tip
gratuluji, pravděpodobně budeš první - hned po mně :)

sidonia
30. 09. 2006
Dát tip
pockej, teda musim prvni vlastne vymyslet, kerou, ze...

sidonia
30. 09. 2006
Dát tip
mno oukej teda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru