Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Saténové vzdechy světa

31. 03. 2001
2
0
1194
Autor
Kalokagathos

Ve vodních vírech slaných andělů,

 v rojnici perel v písku ztracených,

až na dně srdcotrhlin,

v hloubi kráteru,

 je uložen náš dětský smích.

 

Již dlouhou dobu tiše spí a v Izraeli vraždí "muže" (14 let)....


Wopi : Promiň, moje chyba - špatně jsem to pochopil.

Wopi : A problém je také v tom, že ještě stále existují jedinci, kteří by rádi určovali o čem lze (a o čem nelze) básnit... :-)

Wopi
01. 04. 2001
Dát tip
Kalok.: To jsem neřekl. Možná jsem se blbě vyjádřil. Chtěl jsem spíš říct, jak je těžké TOHLE postihnout v poezii, ale použil jsem nešťastnou formulaci, aniž bych si uvědomil, že ji lze špatně chápat.

Zolo
31. 03. 2001
Dát tip
Nejde komentovat ...*

Astalavista
31. 03. 2001
Dát tip
Smutná realita. "Víry slaných andělů".*

Janis
31. 03. 2001
Dát tip
*****srdcotrhlin****** !!!!

Ramona
31. 03. 2001
Dát tip
rojnice perel, je krásná představa, ale básně mám ráda jednoduchší ~ ~ ~

Wopi
31. 03. 2001
Dát tip
Problém je v tom, že ti čtrnáctiletí tam s chutí imrvére lezou, ačkoliv by už mohli mít dost rozumu. Problém je také v tom, že jejich rodiče je tam posílají, protože pro Palestince je vrcholnou ctí, mají-li v rodině aspoň jednu oběť - a je-li nezletilá, tím lépe. O tomhle opravdu nelze ani básnit.

jester
31. 03. 2001
Dát tip
.. ktere tam zamerne posilaji fanatici s krvelacnou chuti po moci.. by chtelo dodat, ze? ..and see Wopi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru