Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomoci

01. 04. 2001
0
0
1188
Autor
Sofieee

---

Míjím se se světem, proti mně cestuje stádo otupělých protéz, propouštějící skrz svou nedokonalost německé fráze. Chci naplivat do očí všem těm stříbrovlasým, dostojevsky vonícím starcům, kterých bych si měla vážit, už pro ten věk, už pro to, jak skvěle celý svůj život kryli své JÁ. Spadám k nim, ale snažím se bojovat a krása mi naplňuje srdce každý den. Jsem mládě, nosím zatím roucho Oidipovo, bojuji s rodiči a s mou zkorumpovanou duší, jež chmatá po okoukanosti světa. Nechci život přežít, ale prožít. Snad mi pomůžete.
Wopi
17. 08. 2001
Dát tip
jak Ti pomoct? to čas Ti pomůže - až Tě obroste celou kolem dokola...

Irwin
21. 04. 2001
Dát tip
a když ti pomůžu, zaplatíš mi potom pivo? S pozdravem Irwin (Psy)

J
02. 04. 2001
Dát tip
všichni všem tím že se čteme a nejsme hluší a němí tady pomáhají a možná o tom ví či neví... :o) Vítej!

Apríl
01. 04. 2001
Dát tip
to viš že jo :))) ale nesmiš mě brat važne Sofinko, tohle dilko je prosba, nebo iformace, nebo co je to vlastně medajlonek ?

Naso
01. 04. 2001
Dát tip
ak máš v sebe toľko odvahy, rebélie, túžby a zároveň pochopenia, ako to tvoj text naznačuje, čaká ťa zaujímavý život aj bez našej adresnej pomoci. Držím palce!!! :-)

Upsala
01. 04. 2001
Dát tip
pomůžeme, vymáčkni se, jak :)

Funda
01. 04. 2001
Dát tip
Mrkni do zpráviček.

Janis
01. 04. 2001
Dát tip
Ano ano....dnešní poradna otevřena od osmi do tří..... ať žijou psychárny!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru