Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Honki tonk girl

02. 04. 2001
5
0
996
Autor
Helene1

nejak jsem myslela, ze ta kategorie \pisnicky\ uz tady je.. ( ale kdyz uz je to na svete..:) Psat noty tady asi nejde, tak jen upozorneni, ze ten rytmus se meni kvuli ni..

Honki Tonk Girl Bylo to s tebou hezké hodný jsi na mne byl však se mnou je to těžké, já jsem honki tonk girl, dokud tančíme jenom spolu a honki tonk zní nám s rumem pijeme coca colu vše co chceš to ti dám Ten prstýnek je přesný tím jsi mě překvapil však pro mně byl by těsný já honki tonk jsem girl dokud tě cítím vedle sebe je mi s Tebou OK.. snesu Ti třeba modré s nebe ale víc nečekej.. Věř mám tě hochu ráda snažím se ze všech sil a není to snad zrada jsem jen honki tonk girl ja oplácet se snažím přece jak jen já dovedu nech co bylo uplavat v řece a pořád dopředu.. Tak žádné vyčítání , slzy už deštík smyl dost času na pokání já honki tonk jsem girl…. So take everything easy Don‘t say Good By, So long, Trust me I am not teasing but band plays honki song…
Carodej
06. 06. 2001
Dát tip
Yes:-)))))!

Bacil
03. 04. 2001
Dát tip
Jůů!

Helene1
03. 04. 2001
Dát tip
kdyby ty ctverecky nebyly..)) J ?? dik za precteni..)

Albireo
02. 04. 2001
Dát tip
Helenko, to je nádhera! Tiptiptiptip! Překvapuje mě, že girl rýmuješ, jako by se to vyslovovalo s -i-.

rire
02. 04. 2001
Dát tip
hih me se to "girl" libi :))))) a nejen to, *

Helene1
02. 04. 2001
Dát tip
))))) dik vsem.. i za pripominku.. s vyslovnosti..) Ono je to jednak zamerne .. prece jen je to v cestine a za druhjak..i ta vyslovnost hodne zalezi na regionu v sev.Americe,,

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru