Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

keď svetlo zhasne

16. 10. 2006
5
0
1249
Autor
fukolt

dako .....

keď svetlo zhasne

 

pripútaný k zástupom

polomáčaných bohov

mečom za krásou

nechal som sa v tom

 

neutíchajúce korálky

nárekov muezína

často pripomína

ako plačú vlčie maky

 

zelené makovice už

stoja v šíkoch

ako jeden muž

 

a nad ránom keď

vypnú eklektickú noc

tep už môžem oželieť

 


HV
17. 10. 2006
Dát tip
rado sa stalo:)

fukolt
17. 10. 2006
Dát tip
vdaka za rozbor...8-)))

HV
17. 10. 2006
Dát tip
takze: pocet slabik v jednotlivych versoch/rym 7/a 7/b? (zeby asonancia s tretim?obavam sa ze ani to nie) 5/b? 5/a 9/c 7/d (vid nizsie) 6/d 8/rytmicka nezhoda so stvrtym - parny pocet slabik by sa mal rymovat s parnym, neparny s neparnym 7/e 4/? 5/e 5/g 7/? 7/g zaver technicky vcelku ujde, len akosi neviem, ci si chcel rymovat vsetko, ci nie...akosi chaoticky z tej technickej stranky mi to cele pripadlo...myslienky a onrazy fajn, ale sonet je tazka forma-chce to prax...ja som najprv skusal rymovat ako podla atomovych hodin:)))proste kazdy vers s rovnakym poctom slabik...najlepsie co najkratsie verse...potom som predlzoval... ale mam rad aj nerymovane sonety(napr. rilkeho 100 sonetov)...koralky/maky uff...nie velmi... rozpacite...ale keby sa to nerymovalo, uslo by-obrazy fakt dobre...

Print
17. 10. 2006
Dát tip
*!!

krempi
16. 10. 2006
Dát tip
jj da sa...

JirkaS
16. 10. 2006
Dát tip
To mohu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru