Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příze(ň)

02. 04. 2001
2
0
3033
Autor
Vio

Mezi slovy probleskne ticho jasnozřivou průzračností mlčíme si navzájem tak, abychom nerušili oči v pohledu tiskneme ruce zatavené do ledu hřejeme dotekem svých srdcí strouháme si kůru pro radost z vůně drtíme plody svých pocitů chutnají sladkokysele na patře i v přízemí někde uvnitř našich myšlenek asi jsme spříznění když vlákno předeme já z Tebe a Ty ze mě asi jsme spletení věšíme na sebe city a touhy s tíhou života přetrhne se láska? dám vlákna půl...
Cyndi
12. 12. 2002
Dát tip
klubíčka pletení mám už dlouho založená v šupleti... radši... než to znova celé rozmotávat... kdepak! ještě bych si jehlicí nebo člunkem ublížila... a vylisovaná už jsem za léta dosyta, nebo spíš až na dřeň... ze mne už stoprocentní šťáva nikdy nebude... :-(*

Bacil
06. 04. 2001
Dát tip
A do téhle zamotané diskuse já mám přispět? Já jen bych řekl, že ta básnička je krásně napsaná, ale snad až příliš chladná, jako by v ní to srdíčko vášnivé trochu do ledu zamrzlo...

suvicka
04. 04. 2001
Dát tip
Joj! Tak tedy - pravda je, že slůvko oběť je mi nemilé, ale nehrajme si se slovíčky. Dávat by se mělo, v lásce s radostí, ale jen tolik, aby z toho človíčka ještě něco zbylo. No, já jsem dneska chytrá :c)

Painkiller
04. 04. 2001
Dát tip
Tak jsem to myslel ;-))) :-*

Amicta_sole
03. 04. 2001
Dát tip
Painkiller: :o))) Asi máš pravdu... .o) Promiň, byla jsem příliš filosofisticky naladěna... :o) Hlááásííím změnu, dneska se mi chce jenom smáát :o)))))) Miroslawek: Kde? Potřebovala bych se jí na pár maličkostí zeptat ;o))

Miroslawek
03. 04. 2001
Dát tip
Amiga_Solaris: no já jen, že tak přesně víš, co je a není láska, to bych potřeboval ... eh, vlastně nepotřeboval a nechtěl vědět.

Anonym
03. 04. 2001
Dát tip
Hezke, vystizne, pravdive, o zivote.... ... jojo... provaz z jednoho vlakenka neudelas....

Jochanien
03. 04. 2001
Dát tip
krásné podle mne:-))) Ť!

Miroslawek
02. 04. 2001
Dát tip
hezký barvitý proud obrazů, nápaditá myšlenka (vzhledem ke "klasice" tématu ;o))) Ovšem čiší mi z toho takové přílišné chtění, co Tě občas postihuje. Možná kdybys měl méně pevnou ruku při tahání těch vláken, nepůsobilo by to na mně takto přepjatě. Abych mohl napsat víc než líbí, musel bych se cítit při čtení svobodněji, aby se má fantazie mohla volněji rozběhnout.

Vio
02. 04. 2001
Dát tip
Asi už jsem se vyčerpal. Možná je na čase dát si pauzu... a "jenom" žít.

Amicta_sole
02. 04. 2001
Dát tip
Dám vlákna půl.... :o( Co třeba dát celé? Nebo dvě, tři... utkat celý koberec, abys zabránil přetrhání...?

Painkiller
02. 04. 2001
Dát tip
Amicta... druhou půlku musí dát ona, abychom spletli pevný provaz. Na jednom člověku vztah nemůže stát. Tak je to myšleno...

Amicta_sole
02. 04. 2001
Dát tip
Já ti rozumím, jenže když od začátku určuješ, kolik dáš ty a kolik ona... přijde mi to moc rozumové, víš...? Dát se musí všechno, co máš... a nepočítat poloviny... musíš dát, protože věříš, a potom čekat, jestli třeba dostaneš...

Painkiller
02. 04. 2001
Dát tip
Polovina je pouze obrazná. Jsem ovšem toho názoru, že vzájemný vklad by měl být aspoň trochu úměrný. Pak je to vlákno (pouto) daleko pevnější. Přece to ale nejde měřit. Dám kolik můžu, ale lásce by člověk nikdy neměl obětovat všechno.

Ber
02. 04. 2001
Dát tip
viz Miroslawek hezky je vystiženo ...na patře i v přízemí někde uvnitř našich myšlenek asi jsme spříznění a nemotej si hlavu ...radši rohlíkuj

Amicta_sole
02. 04. 2001
Dát tip
Pokud lásce obětuješ, tak to není láska...Dávání v lásce přece nesmíš cítit jako oběť ale jako nejvyšší radost, jako něco, co tě naplňuje... ale to nejde vědomě...

Painkiller
02. 04. 2001
Dát tip
A_S, příliš mě chytáš za slovíčka... trochu se, bohužel, míjíme... rozumím Ti a cítím to stejně.

Miroslawek
02. 04. 2001
Dát tip
Amicta: aaah, znalkyně života, koukám

suva
02. 04. 2001
Dát tip
jak říkám já: spletený věšák :c)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru