Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hanblivá

16. 10. 2006
15
18
2730
Autor
magnetka

 

osuš si vlasy

svojím

zeleným tričkom

100 % cotton

nechaj len kožu

s nápisom

-bez  zábran-

 

 neprikladaj ucho na koľajnicu

všetko pokazíš

 

a

primkni sa

k nemu

polovičnou plochou

hrude

veď inak sa ani nedá...

...dá


18 názorů

moonspell
05. 05. 2007
Dát tip
ta prva strofa ...fak sa mi paci..to len ete raz ta ubezpecujem o nazoer..xixi..a citam si tu basne,unik od ucenia..vela zdaru:)

magnetka
21. 03. 2007
Dát tip
a just ano!...hravejsie tam neni mal by si cos´ poriesit, mr. informatik, a vymysliet dake litery pre specialne pripady :)

ty si hrava, to je jasne:) ale to pismo neni hrave:))

magnetka
19. 03. 2007
Dát tip
je hrava,vies .. a tak chap (som aj formu taku scela, no :o)))

nemam rad Comic Sans MS ale basen to zachranuje:)

palino8
08. 02. 2007
Dát tip
:)

magnetka
18. 11. 2006
Dát tip
vdaka vam pan B. za zastavenie... skuste nahliadnut aj do zvysku mojej tvorby(ak ste tak este neucinili) a zhodnotte ho nanajvys nekompromisne, tak ako vam to len slusnost dovoli. smieeeeeeech diky hochu, vazne moc

magnetka
16. 11. 2006
Dát tip
robis zo mna supermana?? ide skor o strach s necekaneho, prekvapujuceho vpadu v intimnej chvili... asi tak aj ked tvoj pochop ma nieco do seba tiez :))

magnetka
14. 11. 2006
Dát tip
tralala....

magnetka
14. 11. 2006
Dát tip
tralala....

moonspell
14. 11. 2006
Dát tip
hm...tak toto je moc pekne..t

magnetka
12. 11. 2006
Dát tip
dik za zastavenie. no,nie som zadna basnirka zazracnica.tak ocenila by konkretnost v tvojej kritike. i ked si myslim, ze to sa neda naucit,poeta natus je poeta natus :)))

magnetka
12. 11. 2006
Dát tip
dik za zastavenie. no,nie som zadna basnirka zazracnica.tak ocenila by konkretnost v tvojej kritike. i ked si myslim, ze to sa neda naucit,poeta natus je poeta natus :)))

magnetka
12. 11. 2006
Dát tip
dik za zastavenie. no,nie som zadna basnirka zazracnica.tak ocenila by konkretnost v tvojej kritike. i ked si myslim, ze to sa neda naucit,poeta natus je poeta natus :)))

zaki
12. 11. 2006
Dát tip
no ma to svoje muchy, ale z toho co tu na pismaku mas, je to asi najlepsia vec, aj ked nie je cista

magnetka
02. 11. 2006
Dát tip
no, to bude asi tvoje podvedomie, ktoré ti to nasepkalo... a to sa nezvykne mylit :) Ď

Moncheri
02. 11. 2006
Dát tip
ani nevím co se mi na tom líbí, ale nemůžu si pomoci, dávám tip!

exorcista
22. 10. 2006
Dát tip
hellas, přitažlivko :) mám ve zvyku říkat "kdybych to psal já" a pak dodat "ale je to tvůj styl, tak to ber jako pohled z jiného úhlu" :) jdeme na to... "100 % cotton" - tuhle část bych nějak změnil, třeba kurzivou nebo ji napsal slabě, paradoxně ji to pěkně zvírazní. "-bez zábran-" - tomuhle řádku by zase, podle mého, velice slušela velká písmena. (jen pro vysvětlení, já jsem vyznavač grafického stvárnění děl, takže to neber jako kárání nebo vítky, ale fakt jiný pohled, ju?) prostřední části by sedla přímá řeč, určitým způsobem by ji udělala osobytější, skutečnější, jako velice výrazné zašeptání ve ztichlé místnosti. a nakonec, mezi posledním řádkem bych udělal větší mezeru, umocní to celkový dojem ze zakončení, z té konečné naděje, která jinak trochu zaniká v rychlém ukončení. kdyžje tam mezera, člověk si lépe uvědomí smysl, protože už podvědomě přibrzdí a udělá krátkou zastávku ve čtení. jooo...a je to pěkné :) vážně, lehké, srozumitelné, výstižné a bez zbytečných kamuflovaných myšlenek. (ta polovična plocha hrude se mi moooc líbí)

pozorovatel
22. 10. 2006
Dát tip
*

magnetka
17. 10. 2006
Dát tip
dik, som nepozorna nepozornica. v poradku???

...posielaj aviza...ked odpovedas...cili klikni na nick vlavom chlieviku...ze AVIZA...

magnetka
17. 10. 2006
Dát tip
diky vam hosi.....to necakala

myxomatosis
17. 10. 2006
Dát tip
holka.. s tebou to ide hore kopcom.. T

bohus
17. 10. 2006
Dát tip
... podobne: az na to, že sa mi najviac pozdávala prvá časť - prvá miniatúra. ostatné...hmm... aj Tak...

...vnimal som to ako tri miniaturky...a tie sa mi celkom ze aj pozdavali..

magnetka
16. 10. 2006
Dát tip
hmm, diky ti dievcicka. uz mi raz niekto napisal aj povedal(avoj myxo...),ze az moc osobne.ja suhlasim, no inak to nevem podat... aspon zatal...hrozne rychlo mi weju myslienky,tak..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru