Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

IRONICKÁ

02. 04. 2001
2
0
1297
Autor
Cashew

Jediné, co nám cestu ještě otevírá je naše věčná, nesmrtelná víra a nebo naděje, že všechno přebolí - neštěstí, neláska, nenávist. Cokoli. Samý happy endy ve filmech, v románech veliký idoly na plátnech, v našich snech. Za těmi běžíme, všude je hledáme, za lásku všechno dát, i to, co nemáme. A co my ? Lásky z těch pláten kin ? Naivně věříme, že on nám bude vším. Za pár těch polibků, lásku, co k tobě choval navždy ho necháš už, aby ti ubližoval.
Mpj
01. 10. 2002
Dát tip
Opravdu "Ironická"?

Yeziiinka
12. 09. 2002
Dát tip
Hezké, takové... učesané. Líbí :)

Mas tam TIPA, mne se to libi! Moc!

Biri
02. 04. 2001
Dát tip
nikdy ho nenechám aby mi ubližoval, chápej, když se to propojí, je to jen půlet jakýmsi nekonečným prostorem, ve kterém se plavíš s druhou bytostí, která se stala tebou a ty jí, prostě jen jedna bytost s jedním vnímáním, na krátký okamžiky. Ty ostatní okamžiky směřují k dalším splývajícím. Jak jinak může vypadat láska? Nechci aby se to změnilo a ani to nedopustím.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru