Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Není ...

10. 04. 2001
3
0
1504
Autor
Folino

Promarnil jsem chvíli souznění a prospal noc harmonie Prohýřil jsem perly rosy a zaplatil je rýmou Není roku, abych nehodnotil Není měsíce, abych nepřemýšlel Není dne, abych nevzpomněl Není hodiny, abych nesnil Není vteřiny, abych nelitoval Proležel jsem utíkající čas a minul tvou chůzi Proletěl mi kolem čela tvůj vlas a hlas zatím ladí alespoň v telefonu Není roku, Není měsíce, Není dne, Není hodiny, Není vteřiny, abych …………..
Miroslawek
10. 04. 2001
Dát tip
Tenhle živý text ke mně promlouvá, nicméně je to spíš vypsaný proud pocitů než básnička (aspoň tak jak ji chápu já) a pocity nechci a neumím hodnotit. Místy se snažíš formovat slova do obrazů, ale zůstáváš při tom tak trochu na půli cesty. Plynoucí melancholická, mírně bilancující nálada se mi ovšem docela líbí.

Vojtek
10. 04. 2001
Dát tip
první sloka se mi dost líbí...zbytek je už fakt "jenom" proud pocitů... ale celkově se mi to zamlouvá ale jo *!

Vojtek
10. 04. 2001
Dát tip
a hlas zatím ladí alespoň v telefonu *!

Mámalibor
10. 04. 2001
Dát tip
čau Vojtek...

Mámalibor
10. 04. 2001
Dát tip
čau Vojtek...

Vojtek
10. 04. 2001
Dát tip
čau Máma :-))

Marigold
10. 04. 2001
Dát tip
Hmmm... zajímavé, vynalézavé, neotřelé. Mě se to líbí:) tip

Biri
10. 04. 2001
Dát tip
Není co říct tip

Dav
10. 04. 2001
Dát tip
Myslím, že to patří spíše do nerýmovaných, ale jinak zajímavé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru