Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vella v Národní knihovně

26. 10. 2006
0
0
838
Autor
JiKo

Jednou tam budeme všichni

Vella v Národní knihovně
Nojo, no...

Tragicus
28. 10. 2006
Dát tip
Hm, tak to budes muset kazdy den aktualizovat... :]

JiKo
28. 10. 2006
Dát tip
Voni používaj nějaký temporary výsledky platný jen jeden den :-(

Tragicus
28. 10. 2006
Dát tip
Tedy, mne to vzdy vypsalo jen seznam katalogu a databazi a musel jsem si to hledat rucne.

papouch: nevidím tě tam

papouch: nevidím tě tam

Induan
27. 10. 2006
Dát tip
Ok, tak si tam dávej svoje diskuze a nerozhoduj za ostatní

Repulsion
27. 10. 2006
Dát tip
Induane, Induane - děláš z toho moc velkou vědu. Navíc - díla v Národní knihovně jsou určena především pro badatelské a studijní účely. Tak si představ, jak třeba za takových sto let bude nějaký študák dělat diplomku o tom, jak vypadala komunikace na začátku 21. století - to se mu ty diskuze budo náramně hodit! Kdepak, Písmák by měl být archivován tak, jak je. Jakékoliv "kosmetické úpravy" jsou zlo! Zlóóó!

Induan
26. 10. 2006
Dát tip
Protože tam chtěj dát i diskuze. Proto. A ty často s dílem moc nesouvisí nebo jsou nevhodné. Umístit písmák do knihovny je fajn, ale ne aniž by člověk měl možnost obvlivnit, co tam přijde.

Repulsion
26. 10. 2006
Dát tip
To, že se Národní knihovna nabídla, že Písmáka "zkatalogizuje" není žádná publikace. Je to evidence a archivace. Zajištění přístupu k textům i v případě, že Písmák selže nebo zanikne. Podle mého názoru setsakramentsky bohulibý počin. Dost mě to překvapilo - příjemně. Nechápu, proč by se toho měl někdo bát...

JiKo
26. 10. 2006
Dát tip
Tak kdopak je tam ještě? Přiznejte se!!

papouch
26. 10. 2006
Dát tip
týýývo!! Já su tam takýýýý!! :-)) http://sigma.nkp.cz/F/2URJBBDPVM5K2Q4LBLCAD1H5JHX4EDSH9SAFA1PA8VG549H94R-01186?func=full-set-set&set_number=058310&set_entry=000001&format=999

Induan
26. 10. 2006
Dát tip
Milí Písmáci! Chtějte svá práva! Máte na ně i když ne zákonný, rozhodně morální nárok, protože vy jste spolutvůrci Písmáka! Bez autorů by písmák byl jen prázdným místem. Toto nepatrné rozhodnutí, zda dát autorům možnost označit díla a kritiky jako nepublikovatelné mimo server Písmák může znamenat, že autoři odsud raději vymažou tisíce děl i s kritikami, protože nebudou mít možnost ovlivnit jejich publikaci mimo Písmák. A i když třeba vám konkrétně na vašich právech a možnosti výběru tolik nezáleží, hlavně neberte to právo nám ostatním tím, že se k problému nevyjádříte, protože jak se říká: Kdo mlčí ten svědčí. A lhostejnost je často horší než nespravedlnost sama. Lidi rozhodněte se jak chcete co se týče vašich děl, ale neberte možnost rozhodnout se i ostatním. Nerozhodujte i za ně tím, že budete k problému lhostejní nebo se vám bude zdát příliš nedůležitý. Jde o hodně. Z malých věcí vznikají často velké problémy. Dejte najevo svůj postoj, ale nezapomeňte být přitom solidární s ostatnímy, protože jednou můžete být na jejich místě. Řekněte nahlas, že o svá práva stojíte nebo že je alespoň nechcete upírat ostatním. Řekněte nahlas, že chcete možnost volby. Řekněte nahlas, že si chcete vybrat, co z vaší tvorby a z kritik pod ní bude publikováno mimo Písmák a co ne. Nebo řekněte nahlas, že toto právo nechcete upírat ostatním. Technicky to řešitelné je. Když jde vynechat pošta, jdou vynechat i označené kritiky a díla. Jen se ozvěte nyní, dokud to ještě jde. Později nemusíte mít možnost. Velle vyjádřete podporu a díky, že uložení písmáka do Národní knihovny umožní, protože tohle není namířeno proti Velle, která se jistě rozhoduje i podle vašeho přání a pochybuji, že by nenaslouchala vám, autorům, kteří píšete pro její server. Tohle není o vzpouře, tohle je o tom, že svoje přání máte dát nahlas najevo, ale myslet přitom i na ostatní, protože svoboda jednoho končí tam, kde začíná nesvoboda toho druhého! PŘIZPŮSOB SE NEBO SE SMAŽ NENÍ DOSTATEČNÁ MOŽNOST VOLBY!

Noe1
26. 10. 2006
Dát tip
del: slibovali za to hory doly, nakonec z toho byly jen ty doly :-((((

Noe1
26. 10. 2006
Dát tip
jj, potěší

Repulsion
26. 10. 2006
Dát tip
Noe: Inu, je to taková maličkost, ale potěší, že?

Noe1
26. 10. 2006
Dát tip
Ale nemám ani polůovinu tvých záznamů :-))))

Noe1
26. 10. 2006
Dát tip
Igor: tý bláho, já se tam našel taky ...

JiKo
26. 10. 2006
Dát tip
STvN: za pár set let se to změní v normu, když něco pořád opakuješ tak se to nakonec dostane i do pravopisu :))

StvN
26. 10. 2006
Dát tip
Blbý bude, až se tam písmák dostane s otazníkama místo uvozovek. Za pár set let z toho bude někdo pěkně zmatenej.

Je tam každý, komu něco vyšlo oficiálně tiskem, ať už jako autorovi, spoluatorovi či překladateli. Můj záznam :o): Igor Indruch

Noe1
26. 10. 2006
Dát tip
Vella: ty si porušováním práv nějak posedlá ... naopak, museli tě tam poslat ... a neen tam, v Brněnské státní knihovně a několika dalších musíš být k dispozici rovněž :-))))))

náhodou - my jsme s klukama četli jednou večer celou ženu indie a moc se nám líbila!

Jolana19
26. 10. 2006
Dát tip
mrkla jsem na to, včetně prologu :-), a nevím jestli mě to víc děsí nebo víc těší, teda ta představa, no uvidíme až tam budeme

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru