Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V prievane

Výběr: Skafararix
27. 10. 2006
22
1
2708

II.

Počul si o Karolinom frajerovi? Vyhŕkla na mňa.

Maťovi?

Hej.

Nevedel som.

Čo?

Musí ísť na operáciu.

To fakt? Čo sa stalo? Niečo vážne. Pýtal som sa extrémne pateticky.

Narástli mu prsia. Povedala. A ja som nemal dôvod neveriť vlastnej frajerke. Ale aj tak mi trhlo kútikom úst.

 

Vraj nejaký hormonálny problém. Pokračovala. Už má dvojky. Dodala.

 

To už som sa smial nahlas.

 

Sa nesmej. Vieš aké to musí byť nepríjemné.

Prepáč. Rehotal som sa. Len som si to tak v duchu predstavil.

Čo?

No Karolineho hentoho oného. Nevedel som si spomenúť na správne slovo. Však on musí mať teraz väčšie jak ona.

Ty si idiot. Buď chvíľu vážny.

Snažila sa ma stlmiť.

 

Nejak to nešlo. Práve naopak. Bola to pre mňa príliš zaujímavá informácia.

 

Karolin frajer bol kamoš. Taký ten typ nevinného hajzlíka za ktorým pália všetky ženské. On to vedel a dosť to využíval.

 

Aj keď bolo mi divné, že sa už tak dlho drží s jednou. A ešte k tomu s Karolou.

 

Dúfam, že o tom budeš mlčať.

O čom?

No o ňom.

A to mu nemôžem ani kúpiť podprsenku.

Ale prestaň. Okríkla ma.

 

Prestal som. A zasa raz sľúbil niečo, čo jednoducho nemôžem splniť.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Soňa si našla nového frajera. Kedysi bol odsúdený za vraždu . Vravela, že je sympaťák.

 

A ja som nesúhlasil.

 

Keď som ho videl prvý krát. Mal som strach. A on mal jazvu na tvári. Tetované ruky. A trochu kríval. Vyzeral presne ako vrah. Ale možno som len zaujatý. Pomyslel som si.

 

Ty vole čo je zač?

Milý však. Žiarila šťastím.

Tož milý. Nemal som to srdce povedať inak. Na to bola ešte príliš zaláskovaná. Možno budúci týždeň.

 

Akurát si musíš dávať pozor na vyjadrenia. Chápeš?

Nechápala.

No však rozumieš. Vyjadrenia. Ako milujem ma až do smrti. A tak. A ani Killing me softly mu nemožeš púšťať. Mohol by to zobrať vážne. Šak chápeš. Vysvetľoval som jej to jak totálnemu debilov. Asi to bolo trápne.

Ale chápem. Už. Pousmiala sa. A myslím, že bola fakt rada, že má takého dobrého kamoša jak som ja. Zavrnela.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Chľastal som s Karolinym frajerom. A pár ďalšími ľuďmi.

 

Karolin frajer chľastal viac ako ostatní. Vyzeral skrúšene.

 

Čo ti je ty bastard. Spýtal som sa ho.

Zdráhal sa.

No tak to vyklop. Nehraj sa na malé blonďavé dievčatko s vrkôčikmi a modrou stužkou vo vlasoch. Predniesol po štyroch pivách mimoriadne poetický Ivan.

 

Povstali sme a zatlieskali mu. A ďalej pokračovali v trápení Karolinho frajera.

 

No dobre. Musím ísť na operáciu. Vyspal zo seba.

A čo sa stalo? Opýtal som sa. A trochu škodoradostne som očakával odpoveď.

Ale keď to je blbé.

Čo máš niečo s vtákom? Zavetril intímne problémy Ivan.

Nie. Ale aj tak...

No však sa nejeb. Ozval sa konečne aj Maťo.

 

Ale chalani. Hovorím vám to len preto, že som najebaný. Našiel konečne nejaký dôvod povedať nám to.

 

Mi narástli kozy. Pozrel do zeme.

Jak kozy? Pokračoval som v hraní blbého.

No normálne kozy. Nejaký hormonálny problém. Či čo.

Ty vole si nerob piču. Mávol som rukou.

Né. Fakt. Aha. Prešiel  rukou po hrudi. Na chvíľu sa tam vyrysovalo niečo ako kozy.

Ty vole. Skonštatoval som akoby som videl práve mimozemšťana.

 

Človeče môžem si ich chytiť? Zahlásil do ticha Ivan. A ostatní sme vybuchli do rehotu.

 

Ty si pako. začal sa smiať aj Karolin frajer.

Jak pako? to, že máš kozy neznamená, že budeš vyprávať jak ženská. Okríkol ho Maťo

 

A Karolin frajer poslúchol. A všetkým vynadal do kokotov.

 

 


1 názor

Skafararix
17. 11. 2006
Dát tip
hahaha...ten zaver je ako vystrihnuty s gender studies...bajecne:) *t

kiksy
07. 11. 2006
Dát tip
áno áno, toto je ono, toto mi chýbalo, a ten koniec, jasne poriadna nadávka musí byť ;o)

ramia
02. 11. 2006
Dát tip
..necakaj vaznu kritiku prosim:))) ..myslim,ze je to uplne v pohode citatelne..

Klasika... celkom som sa zabavil.

lukášj
31. 10. 2006
Dát tip
vtipné, karle

zaki
28. 10. 2006
Dát tip
no, chlapa s kozami som videla len raz... ale to mal z obezity

StvN
28. 10. 2006
Dát tip
Bezva.

rudko
27. 10. 2006
Dát tip
dobre je to ... * hmmm ale dvojky

Fouckault
27. 10. 2006
Dát tip
:-) dobrý to dát takto za sebou..*

krempi
27. 10. 2006
Dát tip
mno to same jak tamto...

sidonia
27. 10. 2006
Dát tip
hahah:))))

...stalo sa...usmev... ...toz ono by to fungovalo ak by som mal osobneho korektora..usmev..

Enwi
27. 10. 2006
Dát tip
...ver ci nie...ze text som si po sebe prechadzal aspon desatkrat... v ten isty ten? Skus po tyzdni.

...ver ci nie...ze text som si po sebe prechadzal aspon desatkrat... ...ale temer vzdy ked som si uz temer isty ze to je okej...tak to zavesim...a objavim dalsie nezrovnalosti... ...a ver ze som uvazoval o kazdom vulgarizme...ci o pouzit alebo nie...

Enwi
27. 10. 2006
Dát tip
Zacinam prichadzat 'na chut' Tvojej tvorbe. Spomedzi poslednych styroch: usmevna. Tie predosle beriem iba ako (nepodstatnu) cast mozajky. Text sa mi zda prirychlo dany na papier, zislo by sa to parkrat (-krat spolu, raz oddelene) po sebe precitat a mozno by som sa trochu pohral (<>vyhodil) s vulgarizmami.

Renas
27. 10. 2006
Dát tip
*

America
27. 10. 2006
Dát tip
vole :-))

ceder_john
27. 10. 2006
Dát tip
vole

solomon
27. 10. 2006
Dát tip
to mu nemôžem ani kúpiť podprsenku. he

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru