Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hory a lidé.

28. 10. 2006
0
0
393
Autor
jilce

Máte rádi hory?Jsou nádherné po celý rok.Každé roční období má svoje kouzlo.Tak třeba jaro - sluníčko sílí,sníh rychle ubývá a příroda se převléká z bílé do pestrých barev jara.A právě na jaře došlo k jednomu setkání.Parta lidí si vyjela na hory,aby si vyšla na tůru a odreagovala se od práce a starostí všedních dnů.A protože se všichni neznali,aby se taky seznámili.A tam ho ona potkala - poprvé (a naposled?).Protože se k celé partě připojil cestou,neobcházel lidi,které neznal,aby se představil,ale ona na to setkání nikdy nezapomněla.Ani když s ním nemluvila a vlastně nezná ani jeho jméno.Stačil jí jeden pohled do jeho očí......Neví,jestli on vůbec zaregistroval,že ona existuje.Možná ho ničím neupoutala.Však to znáte:kdo je zajímavý pro vás,toho nezajímáte vy a koho zajímáte vy,ten není zajímavý pro vás.Většina lidí z té "horské" party se schází dál,ale oni dva se už nikdy neviděli.Zatím.......Nikdy neříkej nikdy.Třeba se zase sejde parta na horách,třeba to bude v létě,nebo na podzim,kdy se hory předvedou ve své další kráse a třeba se jí splní její přání,aby se znovu mohla podívat do jeho očí.Ale tentokrát už ne beze slov...................

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru