Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The good ones

Výběr: sidonia, G_B_Show, a2a2a, Fouckault, jaza, Print
29. 10. 2006
21
5
5311
Autor
Pablo_honey

Did you get the real good ones? Did you get the good ones? Did you get the real good ones? Did you get the good ones? (The Kills: The Good Ones)

nejsi a nikdy jsi nebyla

jen padající listí nafoukaný

do velikejch pyramid

jako novinovej papír

s tendencema k poletování

třepotáš se v nenasytným větru

a to ti dělá dobře

lítavá jsi doopravdy ty

po mám tě ráda velký ale

po mám tě ráda

jednou se mi budeš hodit

jinak pryč pryč s rukama od piána

co dohraný je na odpis

vidělas tolik věcí

a nekoukla ses do mě

prošla si půlku světa

a ke mně nenajdeš cestu

po všech kamarádkách

další podzim podváže

mi slzy v očích

a listí padá v různoběžkách

nejzkurvenější části roku

podáme si ruku?

vypočítaví jsme

ti dobří bezcitu


5 názorů

Milly
31. 12. 2006
Dát tip
to se mně moc líbí! Jen závěr nechápu.. :-)

tanec
11. 12. 2006
Dát tip
hm

etna
10. 12. 2006
Dát tip
úderný stejně jako song :) *

zana_zana
18. 11. 2006
Dát tip
jo hezky

overflow
02. 11. 2006
Dát tip
červená a bílá různoběžky občas sakra kolmý*

Aurora
01. 11. 2006
Dát tip
já teda dávam dneska jo, moc se mi to líbí!

Pablo_honey
30. 10. 2006
Dát tip
rebeca..nejspíš jsme se ještě nebavili o tom, co pro mě psaní znamená v současnosti. takže pozor: psaní je můj blog a zrovna ty určitě dobře víš, o co jde. je to blog mýho současnýho - bohužel stereotypního emocionálního života. nikdy jsem nic jinýho netvrdil. takže je mi vlastně jedno, co ve finále lidi budou říkat, protože samotnej akt publikace blogu, mě dostatečně ukájí. jestli ten blog dostal za dobu, co píšu, určitou uměleckou hodnotu - a já jsem přesvědčenej, že ano, že moje básně = blogový posty jsou rozhodně lepší než básně, který jsem psal před třema rokama, je to ok. ale o to tu primárně nešlo. další věc je, že lidem nikdy neříkám, co si doopravdy myslím. je to špatná vlastnost, asi ano, ale to teď nebudu řešit. takže, když mě moje múza pošle najednou do kamarádskýho dohajzlu (tenhle týden mi to řekli bohužel hned 2 múzy) a já jí neřeknu, jak moc mě to ranilo, protože jsem přistoupil na roli kamaráda a nechci ji obtěžovat, kde jinde bych si měl vylít srdce, než na mým blogu? o co de? nesedím zalezlej a nehledám cesty jak lidem něco vyčítat. nesedím zalezlej. lítám mezi lidma. zvolil jsem si životní styl, kterej bohužel dost potlačuje můj emocionální život. nemám na to čas. a když si ho najdu, většinou se to posere. ok. hledám příčiny. a někdy jsem nasranej - hlavně na sebe. jestli házím vinu na druhý? 3 posraný básně za poslední půlrok - kurva to sou veškerý moje výčitky okolnímu světu. chápeš to? co na tom nesedí? nestěžuju si na svět. jsem smířenej se systémem. jen občas potřebuju na mým blogu ulevit mýmu srdci. co je na tom špatně? jestli čteš moje básně, víš, že je pravda, co teď řikám. přečti si Svět je prej dobře zařízenej - přečti si první verše a bude ti jasný, že moje psaní není o obviňování druhejch.

Print
30. 10. 2006
Dát tip
Je to k neuvěření, k nepolapení a proto tak dráždivě přítažlivý*!

tak ne no...ale ja to tam cejtim...a basta

Pablo_honey
29. 10. 2006
Dát tip
houbelec:)

no jo uplne to slysim s tim hiphopovym feelingem....ueh! yes ! muther fucker - corky voe tak skrecuj uhaaaaa! zevl coro atp...

Pablo_honey
29. 10. 2006
Dát tip
norsko..na formě přece nezáleží! žádnej posranej pour l'art pour nebo jak. to all...díky! stenos...hovno díš, bratře!

jaza
29. 10. 2006
Dát tip
myslím

mortecino
29. 10. 2006
Dát tip
jojo..

Norsko
29. 10. 2006
Dát tip
ty vlastně píšeš hip hop :-)

stenos
29. 10. 2006
Dát tip
Jedna z tvých nejhorších...

malá*
29. 10. 2006
Dát tip
dnes se taky vzpomínkami brodím - jako spadlým listím z rádia zas řvou nesmysly, že prý "láska je tu s nami" a přitom? Jsme stále sami... ...čím dál míň si víme rady... Tip* i za to, že tak skvěle trefil ses mi do nálady :o)

malá*
29. 10. 2006
Dát tip
...dnes se taky vzpomínkami brodím jako spadlým listím z rádia řvou jen nesmysly - že prý "láska je tu s nami" a přitom? Jsme stále sami... ...čím dál míň si víme rady... Tip* i za to, že tak skvěle trefil ses mi do nálady :o)

tristes
29. 10. 2006
Dát tip
žádný med no.. *

Fouckault
29. 10. 2006
Dát tip
zatím nic nedošlo.. tedy pokud jsi mi to nehodil do PRáce :)

Pablo_honey
29. 10. 2006
Dát tip
díky láďo!!! to je kritika! wow. díky. došli ti obrázky od gesuse?

violetlight
29. 10. 2006
Dát tip
Je to ublizeny vylivani svyho zranenyho srdce, ale nejak se me to dnes nedotklo.

Fouckault
29. 10. 2006
Dát tip
ten obraz s poletujícím listím je signifikantní.. příjde mi jako dobrá hyperbola k tvé poetice.. jednotlivé strofy plují textem tak přirozeně.. jakoby vyřčené jedním dechem, bez přípravy... přesto důmyslně jazykově a melodicky svázené.. a přesto volné - to dokáže málokdo.. v tom napětí mezi harmonií formy a jejím citlivým potlačením zalamováním a neformálností jazyka s jeho lehkostí je síla tvého stylu.

HV
29. 10. 2006
Dát tip
je otazkou ci nabratie akychsi poetilogickych tendencii po inverzii "co dohraný je na odpis" je funkcne v tomto pripade... do take´hoto textu sa mi to moc nehodilo...len taky moj nazor... inak sa musim priznat, ze mi tento textik moc nedal...minimalne zovseobecnujuce posolstvo podla mna...ee (ale nie je to zle (banalne), len chcem byt prisny :)

Pablo_honey
29. 10. 2006
Dát tip
děkuji!

a2a2a
29. 10. 2006
Dát tip
Jirko, jedna z těch nejbohatších, moc hezká, celá, a přijde mi i pestřejší ve vyjádření těch dějových střetů, mohu-li to tak napsat. Opravdu, blahopřeji. TV

G_B_Show
29. 10. 2006
Dát tip
pryč pryč s rukama od piána!! první půlka celkově naprostá noblesa

ceder_john
29. 10. 2006
Dát tip
v podstatě se mi to líbí..jakože ten styl jak ji to říkáš..nebo tak nějak..nezní to pateticky..

víš, Pablo, je to pěkná báseň, ale... :::ooo))) chjo, kolikrát už my tohle slyšeli...

solomon
29. 10. 2006
Dát tip
dneska ne

sidonia
29. 10. 2006
Dát tip
pablo jak si te pamatuju takovej ze se umis trefit

Pablo_honey
29. 10. 2006
Dát tip
seš holka? tak nikdy nikomu neřikej: mám tě moc ráda, ale...Tohle si nezaslouží ani nejhorší nepřítel;)

jo, aha! :o) už to chápu btw. jsem holka :o) no...ale stejně tam ten tip nedam

Pablo_honey
29. 10. 2006
Dát tip
člověk...nerozumíš "po mám tě ráda velký ale"? copak si nikdy neslyšel hlášku typu: mám tě ráda, ale...? neznamená nic jinýho než mám tě ráda, ale di dohajzlu. nemám tu hlášku vůbec rád.

Friday
29. 10. 2006
Dát tip
the good one°

Zuzulinka
29. 10. 2006
Dát tip
ach můj bože*

tohle "po mám tě ráda velký ale po mám tě ráda" je divný...proč je tam to "po"? jinak to docela ujde...na tip to ale ještě necejtim

lukášj
29. 10. 2006
Dát tip
fajn*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru