Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

+++Vzpomínáš, příteli?

04. 11. 2006
3
2
2080
Autor
Darek Jedzok
Vzpomínáš, příteli?

Vzpomínáš, příteli
kterak jsme blili
ve světlech průčelí
zavřené Billy?
Půlnoční mrazíček
škubal nám uchem
kol bloumal kamion
s nateklým břuchem
a Ty jsi naříkal
jak mniši z Kátmandů ...
Příště to hodíme
před prahy Kauflandu

2 názory

silence
23. 06. 2007
Dát tip
:) * klub

damaxy
15. 06. 2007
Dát tip
velmi velmi mi to niečo pripomenulo

j. nick
05. 11. 2006
Dát tip
MUHEHE:)))

Noe1
04. 11. 2006
Dát tip
tohle je nejlepší !!!

martinez
04. 11. 2006
Dát tip
jo, avíza... dole, vidíš? když už tam ten člověk je, klikneš na něj... když mu odpovídáš a chceš aby to věděl... když chceš klikat na víc nicků, přidržíš ctrl... když chceš avíznout někoho koho tam ještě nemáš, napíšeš jeho jméno do toho bílýho okýnka... (taky jsem byla nedávno nová :o) a tohle je povedená blbůstka * :o))

Mno ja jeste presne nechapu o co jde s temi avizy ... ale su chytre synek, ja na to kapnu :) Nekdy. V budoucnu. Diky za reakce!

papouch
04. 11. 2006
Dát tip
:)

Jak jsem rikal - jsem tady novy a spise to beru jako sklad textu, ktere by se ztratily, kdyby se mi neco stalo s pocitacem. Takze jsem moc vdecny za kazdy komentar a pripominku, ale klidne to sem nahrnu vsechno (ne, nebo, plana vyhruzka) a pak pockam, az to nekdo najde nahodou treba za pul roku.

Nechtelo mi to vytvorit druhy profil, tak jsem to sem nahazel pohromade - kravinky i poezii. Kravinky jsou oznaceny tremi znamenky +, takze pokud se nekomu dela nevolno, byl varovan :)

a2a2a
04. 11. 2006
Dát tip
Ty sje fakt vesely synek pobavil jsem se

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru